Obserwatorzy

wtorek, 8 lipca 2014

Wyzwanie #42 - Letnie bingo

Witajcie w upalny i burzowy:) lipcowy wtorek.
Pan Random sprawił, że możemy dzisiaj poznać bliżej Renatę,
 która przygotowała dla nas wytyczne do dzisiejszego wyzwania.


  Witam wszystkich serdecznie. Mam na imię Renata.
 Bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona przez zespół 123scrapujty do udziału w kolejnym wyzwaniu. 
Jest to dla mnie duże wyróżnienie, gdyż w scrapbookingu stawiam dopiero pierwsze kroki.

Każdą wolną chwilę poświęcam swojej pasji, a jako matka i osoba pracująca
 - uwierzcie mi- nie mam ich zbyt wiele.

Tworzę głównie kartki, ale mogę się  już pochwalić wykonanym pudełeczkiem i albumem.
 Lubię wyzwania, więc na pewno będę eksperymentować i z innymi formami. 
Wciąż się uczę, podglądam i obserwuję wasze cudne prace, które powstają  jako inspiracje dla takich właśnie osób jak ja, i szukam własnego stylu. 
Na chwilę obecną uwielbiam warstwy, sznurek, półperełki i kwiaty. 
Będzie mi ogromnie miło, jeśli przyłączycie się do naszego wyzwania

 Zapraszam was na letnie Bingo:
Wybieracie sobie jedną linię (pion, poziom lub po skosie)
i znajdujące się tam elementy musicie wkomponować w swoją pracę.




A tak wygląda przepiękna kartka wykonana przez Renatę.
Wybrała linię po skosie:

SZNUREK- CO NAJMNIEJ 3 KWIATY- PÓŁPERŁY



 Do dzisiejszego wyzwania zaprosiłam znaną  wszystkim,
niezwykle skromną, pracowitą, kreatywną i zawsze służącą pomocą osóbkę.
Proszę Państwa naszym Gościem Specjalnym jest
Hania Nowicka
- Haniu, bardzo się cieszę że przyjęłaś nasze zaproszenie.
 Wszyscy znamy cię z blogosfery, ale może powiesz nam coś więcej o sobie 

- Witajcie, mam na imię Hania, w necie znana jestem pod nickiem hania739 i prowadzę bloga http://hania739.blogspot.com/ , na który Was gorąco  zapraszam.
Z zawodu jestem nauczycielką, obecnie już emerytowaną, a z zamiłowania scraperką.
W zasadzie chęć tworzenia była we mnie od zawsze. Już jako dziecko ciągle coś wycinałam, 
później szyłam, dziergałam na drutach, haftowałam...Cały czas poszukiwałam tego czegoś.
Scrapbooking odkryłam około 6 lat temu, i to wlaśnie on całkowicie mnie pochłonął. 
Powoli doskonaliłam swój warsztat pracy poprzez podglądanie prac innych zdolnych osóbek,
 uczyłam się różnych technik jak qulling, czy pergamano. 
Papier powoli zawładnął mną całkowicie, a scrapbooking stał się moją pasją
 i moim maleńkim światem, stąd nazwa mojego bloga.
 Tworzenie pochłania mnie bez reszty. Najbardziej uwielbiam tworzyć kartki, ale również notesy, 
albumy, pudełka, ozdoby... Można by tu wymieniać i wymieniać.
W swoich pracach lubię łączyć różne style, ale lubię także shabby chic i vintage.
Wszelkie scrapkowe papiery, kolory, kwiaty które sama tworzę działają na mnie jak magnez- 
po prostu mnie do siebie przyciągają. 
Gdy siadam do tworzenia , to jakbym znalazla się w innym świecie, to dla mnie ogromna radość, 
przyjemność, wyciszenie...Nie wykonuję swoich prac szybko- ja się nimi delektuję.
Tworzenie działa na mnie jak lekarstwo dla chorego, więc z tej choroby nie chcę wyleczenia;)
Do każdej pracy dodaję cząstkę swojego serca- po prostu kocham to co robię :)



   I wspaniała rocznicowa kartka naszego Gościa Specjalnego
Hania wybrała linię po skosie:

PRZESZYCIA / CO NAJMNIEJ 3 KWIATY / NAPIS



 A teraz czas na inspiracje DT:

Maggie
i jej linia po skosie
SZNUREK / 3 KWIATY / PÓŁPERŁY

Aka
PRZESZYCIA / KORONKA/ PÓŁPERŁY

Francesca 
SZNUREK, 3 KWIATY, PÓŁPERŁY



anias
PRZESZYCIA / KORONKA / PÓŁPERŁY



Z obowiązku przypomnę:
  Na nasze wyzwanie możecie zgłosić tylko jedną pracę, 
nie publikowaną przed ogłoszeniem wyzwania.
Wyzwanie trwa dwa tygodnie czyli do 22.07. Wyniki ogłosimy 25.07