Obserwatorzy

sobota, 23 lutego 2013

Wyniki wyzwania Dzieciaczkowego



Witajcie  :D dziś kolejna sobota i  czas na wyniki  wyzwania "Dzieciaczkowego" .Dziękujemy  Wam za tyle wspaniałych prac, wiele  z ich  nas zachwyciło, ale wyróżniamy  jedną , która szczególnie skradła nasze serca  -to pociągi  HANI -Gratulujemy :D



                                               
oto banerek  dla Ciebie



a kolejna osobą wylosowaną do podania wytycznych  w naszym  wyzwaniu jest


                                                                         KrysTyna
                          
                                   prosimy  skontaktuj  się z nami - poczta123crapujty@op.pl

              A Wam przypominamy, że nadal  trwa wyzwanie zaklinacz-wiosny. Zapraszamy  do         tworzenia i przywołajmy  w  końcu  wiosnę.

6 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Moje gratulacje

Moja rękodzielnia... pisze...

brawo! :)

kasia23112511 pisze...

extra pociąg - gratuluję :)

joolaa pisze...

przecudna ciuchcia!!!
gratuluję!

hania739 pisze...

Jakże się cieszę - dziękuję za wyróżnienie moich pociągów :))

Patrycja Photography pisze...

Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
Będę Ci ogromnie wdzięczna.

Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)