Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

Wyzwanie #8 - Zaklinacz wiosny

Witam!
Czy tęsknicie już za wiosną? My baaaaardzo!
Tym bardziej ucieszył nas temat wyzwania, jaki zaproponowała Brujita 

Oto co Brujita  napisała o sobie:

Witam Wszystkich ;-)))
Jest mi niezmiernie miło, że mogę tu dziś z Wami być...
W świecie blogowym istnieję i działam od niedawna RACZKUJĘ...
Uczę się, szukam, poznaję odkrywam nowe techniki ale i samą siebie...
Od wielu lat moją pasją jest modeling od niedawna scrapbooking  Obie dają mi niezwykle wiele radości i spełniają mój głód tworzenia ;-))) 
Przyjaciele mówią o mnie "niespokojny duch" Pewnie dlatego, że cięzko mi usiedzieć dłużej w jednym miejscu... Kocham podróże, zwiedzanie, odkrywanie tajemnic innych kultur... Serce i duszę zostawiłam w Hiszpanii,w której mieszkałam i do której tęsknię każdego dnia...
Obecnie tęsknię za słońcem a czasami za beztroskimi latami dzieciństwa z tej tęsknoty... powstał mój "zaklinacz wiosny" 
Skąd, jak i dlaczego?? Zapraszam do mnie - opowiem ;-)))

a temat  wyzwania zaproponowanego przez Brujitę to:
 Zaklinacz wiosny
  "Forma pracy niech będzie dowolna...ale niech będzie jak najbardziej kolorowa z motywami wiosny kwiatów, motylków itd..."

i praca, którą przygotowała na wyzwanie

I niespodzianka!
Dzisiaj naszym gościem specjalnym jest  Ania -  Mollik 
 
Witam! Mam na imię Ania, w sieci znacie mnie jako Mollik. 
Jest mi bardzo miło być gościem specjalnym na blogu  123 :)
Craftowanie w moim życiu obecne jest od dzieciństwa. 
Słowo scrapbooking znam od 5 lat, chociaż już wcześniej robiłam kartki i zaproszenia
 nie mając pojęcia jak to się nazywa :) 
Poza zabawą z papierkami szyję, filcuję, decoupaguje i robię biżuterię. 
Bawię się trochę aparatem i daję nowe życie starym przedmiotom i meblom. 
Bardzo lubię sowy i motyw białych kropek na czerwonym tle.
 Do mojego niezbędnika craftowego należą: maszyna do szycia,
 distressy, koronki i wycinankowe listki.

Pozdrawiam serdecznie :)
 Zaklinacz wiosny w wykonaniu Mollik

Nie może oczywiście zabraknąć garści inspiracji od naszego DT
Mam nadzieję, że licznie weźmiecie udział w zabawie z 1,2,3...
i tym samym przywołamy wiosnę :)


 Zgodnie z regulaminem

jedna osoba zgłasza tylko jedną pracę.

Prace można zamieszczać do wtorku 5 marca
Wyniki ogłosimy w tym samym tygodniu w sobotę.

Życzymy miłego tworzenia !!!