Obserwatorzy

wtorek, 29 stycznia 2019

Wyzwanie#123 Praca wg mapki

Wraz z naszą gościnną projektantką Dorotą, zapraszamy was na nowe wyzwanie.

Temat wyzwania#123 :  
Praca wg mapki
zielone kółko to koniecznie wianek! 

Praca  dowolna: czyli kartka,  LO, okładka albumu, ATC, blejtram
czy co tam Wam w duszy gra, 
byle wg mapki:)  

Na początek pozwólcie że oddam głos naszemu gościowi- Dorocie
 prowadzącej stronę : Cudnie Nie Nudnie


Cześć! Mam na imię Dorota i od dwóch lat prowadzę stronę Cudnenienudne
Pamiętam, jak moja babcia i mama zawsze coś dłubały szydłem czy igłą i chyba tym mnie zaraziły ;)
Moje zainteresowania rękodzielnicze ewoluowały począwszy od haftu i robótek na drutach, poprzez decoupage, aż osiadłam w różnych technikach mixed media. W scrapbookingu stawiam dopiero swoje pierwsze kroki. I mam nadzieję nabyć dużo wiedzy i doświadczenia od innych scraperek :)
pozdrawiam serdecznie
 Dorota przygotowała wg mapki kartkę, zanim ją pokażę  oto co o niej napisała:
 W pracy wykorzystałam papiery Studio75 "Lawendowy poranek", które dwukrotnie przeszyłam beżową nicią.
Kolejne papiery ułożyłam warstwowo na dystansie z kartonu. Jedna warstwa zawiera też gazę pobarwioną resztkami farb metalicznych w kolorze złota i zieleni.
Papiery sterałam, podarłam znaczy, i potuszowałam.
Nie miałam gotowego wianka, więc użyłam przelotki od starej zasłony - okręciłam ją barwioną gazą 
i jasnym curly. Spód dodatkowo okręciłam sizalem i przykleiłam na żel medium.
Użyłam tekturki ptaszka od Wycinanka i napisu od I Kropka, które też przetuszowałam.
Przykleiłam kwiatkowe perełki oraz sypnełam nieco brokatu na wianek.
Całość przemaziałam gessem z obu stron.
Środek wyklejony jest na płasko papierami z tej samej kolekcji.




 i pięknie wykończony tył pracy!



 A co na na wyzwanie z mapką przygotowało DT?:

 Jolagg - zrobiła kartkę z okazji chrztu świętego.


anias zrobiła kartkę romantyczną kartkę urodzinową



Daget-Art uderzyła w klimat walentynkowy


Przypominamy, że na nasze wyzwania zgłaszacie tylko 1 pracę.
 Na wasze projekty czekamy 3 tygodnie
Zapraszamy do wspólnej zabawy