Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2018

Wyzwanie #121 - świątecznie bez zielonego i czerwonego


Witajcie w grudniowy wieczór :) 

Chyba wszyscy już powoli zaczynamy myśleć o nadchodzących Świętach. 
Nasze nowe wyzwanie wprowadza świąteczny klimat również na naszych blogu. 

Obraz może zawierać: tekst

Nowe zadanie polega na zrobiemiu pracy w klimacie świątecznym.

 Są jednak pewne ograniczenia: 
praca nie może być kartką oraz wykluczyłyśmy użycie kolorów zielonego i czerwonego. 

Gościmy dziś zwyciężczynie naszych poprzednich wyzwań: 

Przedstwawiamy Wam 



Bonjour, Je m’appelle Marianne, je suis mariée, retraitée et je vis en France.
J’ai créé mon blog en 2010 sous le nom de Maryann Scrapbooking .
Je suis entrée dans le scrap en 2009 et j’ai beaucoup évolué au fil des ans bien qu’étant autodidacte.
Je touche un petit peu à tout, pages, albums, bijoux de sac, mais c’est  la carterie qui occupe tout mon temps.
J’aime aussi énormément le mixed-media.
Je n’ai jamais eu la chance de faire un atelier, je travaille au feeling.
C’est un grand plaisir pour moi d’être invitée dans ce beau challenge de 123  « Christmas Work ».

J’espère vous apporter un peu d’inspiration.

****
 Cześć! Mam na imię Marianne, jestem zamężną emerytką i mieszkam we Francji. 
Zaczęłam prowadzić blog w 2010 roku pod nazwą Maryann Scrapbooking. 
Zaczęłam scrapować w 2009 roku i przez te lata wiele się nauczyłam mimo, że jestem samoukiem. Próbuję wszystkiego po trochu, lubię robić albumy, strony artjournala, opakowania na biżuterię, ale to kartkom poświęcam najwięcej czasu. Bardzo również lubię mediować. Nigdy nie maiłam okazji uczestniczyć w warsztatach, po prostu pracuję tak, jak czuję. 
Bardzo sie cieszę, że mogę inspirować w tym wyzwnaiu na blogu 123 scrapuj Ty. Mam nadzieję, że moja praca będzie dla Was inspiracją. 


MaryannG

Marianne przygotowała piękny świateczny wianek: 





 Kolejną gościnną projektantką jest Marta


Mam na imię Marta, w scrapowym świecie znana jako Scrap-Grab. Rękodziełem zajmuję się już od kilku ładnych lat. Szczególnie lubię tworzyć kartki i albumy. Prywatnie jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci. Zapraszam do zajrzenia na mojego bloga www.mojepapierowki.blogspot.com oraz na mój fp - Scrap-Grab 


Marta przygotowała urocze świąteczne serce.




 A teraz zapraszam na inspiracje naszego zespołu: 

Anias zrobiła ozdobę z samodzielnie wykonanymi kwiatami poisencji 

Obraz może zawierać: jedzenie

Maggie inspiruje przecudnie ozdobiną łyżwą



Aga Ga przygotwała retro zawieszkę do prezentu 



Ze względu na Święta, które zwykle chcemy spędzić wspólnie z rodziną, czas na przygotowanie pracy będzie dłuższy niż zwykle i do kolejnego wyzwania zaprosimy Was 4 stycznia nowego roku. 
Pamiętajcie, że na nasze wyzwania można zgłosić  tylko jedną pracę. 

Miłego tworzenia :)