Obserwatorzy

środa, 23 maja 2018

Wyzwanie #114 - Zupełnie bez kwiatów:)

Witajcie!

Przepraszam, za małe opóźnienie, czasem w życiu nie udaje się zdążyć na czas :) 

Zapraszamy Was na kolejne wyzwanie! 
Tym razem prosimy, aby zrobić kartkę trochę wbrew aktualnym trendom, czyli zupełnie bez kwiatów. Nawet na papierze :) 



Pierwszą osobą, której praca nas zainspiruje jest zwycieżczyni naszego ostatniego wyzwanie 





Witajcie, mam na imię Karolina ale funkcjonuję jako zosiurkowa muma

pod taką też nazwą prowadzę swojego bloga http://zosiurkowamuma.blogspot.com/

Rękodziełem zajmuję się od dawna ale w ostatnich latach szczególnie upodobałam sobie kartki, albumy i layouty. Bardzo lubię eksperymentować z technikami i stylami, ale zawsze staram się, aby moje prace były kolorowe, żywe i coś opowiadały
Jak wszystkie mamy cierpię na chroniczny brak czasu ale czasami udaje mi się porobić coś fajnego, zwłaszcza że również moja 11-letnia córa powoli łapie tego bakcyla





A oto jak poradziła sobie z wyzwaniem nasza ekipa :) 

Piękna "kartka ze skrzydłami"  to praca Anias 


Karteluszkowo stworzyła delikatny, mediowy czekoladownik


Dowcipna praca Daget Art sprawia, że marzę o wakacjach. 


Maggie zrobiła karteczke dla mamy



A ja na kartce umieściłam słoiczek pełen miłości :)


Czekamy na Wasze prace. Tylko pamiętajcie ŻADNYCH kwiatów ;) 

Na Wasze prace czekamy do 12 czerwca.