Obserwatorzy

wtorek, 24 stycznia 2017

WYZWANIE #94 CZAS

Witajcie
Nowy rok się rozpoczął...
czas szukać nowego kalendarza, planera , terminarza!
Z każdym dniem stajemy się starsi....mądrzejsi...inni:)
A ja zastanawiam się czy Wam też, tak jak mi, 
 CZAS ucieka,
 przepływa przez palce,
 gna i nie daje się złapać? 
CZAS ...to temat naszego nowego wyzwania.


Razem z nami inspiruje w tym wyzwaniu niezwykle utalentowana 
OLGA BIELSKA,
która wygrała nasze wyzwanie 
KARTKA ŚWIĄTECZNA W NIETYPOWYCH KOLORACH


Witam,  mam na imię Olga, w świecie scrapowym znana także jako OBiels02.
Jestem optymistką i nie wyobrażam sobie życia bez tworzenia.
Odkryłam scrapbooking i mixed-media trzy lata temu
 i od tej pory jest to mój sposób na życie.
Lubię robić różne projekty takie jak kartki, home decor, tagi, layouty, blejtramy, strony art journal'a.
Tworzę także kwiaty z papieru i foamiranu. 
Bardzo mi miło gościć na blogu. Dziękuję za zaproszenie :)

A to moja inspiracja:)




A tak z CZASEM poradziło sobie nasze DT:)

AniaS
Stworzyła  kartkę na 18 urodziny - to piękny CZAS:)


AgaGa

strworzyła art-jurnalowy  wpis


Karteluszkowo

Scrapuszko - nadszarpniete zębem czasu.


Artiza
U mnie kilka wersji ORGANIZERA
- połączenie  zegara, kalendarza i miejsca na notatki:)




uff...to już tyle naszych inspiracji...
Na WASZE piękne prace czekamy 3 tygodnie czyli do 14 .02.17
Przypominamy, że na nasze wyzwanie możecie zgłosić tylko 1 pracę.
Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do udziału w naszym 
CZASOWYM wyzwaniu
Iza:)