Obserwatorzy

wtorek, 29 września 2015

Wyzwanie #71 - Z tablicą inspiracyjną


Cześć, tu Ania - Aka,
zapraszam Was dzisiaj do stworzenia dowolnej pracy inspirowanej poniższą tablicą.
Zgłaszając się do wyzwania, proszę, napiszcie, co Was konkretnie zainspirowało.

Naszą Gościnną Projektantka jest dzisiaj
zapraszam do poczytania, co o sobie pisze :)


Witajcie, mam na imię Kasia i w sieci do niedawna funkcjonowałam jako Młoda Kobieta, niestety lata lecą i nick przestaje do mnie pasować, więc wycofałam się z jego używania ;)
 Scrapbooking jest w moim życiu nieprzerwanie od 5 lat, a papiery i dodatki zaczynają wypełzać do drugiego pokoju ;) Uwielbiam kwiaty, motyle, warstwy, wstążeczki, zabawę kolorem i ostrożne eksperymenty z mediami :) 
Moje prace znajdziecie na http://kasiatworzy.blogspot.com, a na dzisiejsze wyzwanie przygotowałam kartkę, inspirowaną tortem z pierwszego obrazka (stąd tematyka urodzinowa) oraz wszystkimi kolorami tęczy :)
Serdecznie dziękuję za możliwość gościnnego występu na blogu 123scrapujTy! To dla mnie ogromne wyróżnienie.


Inspiracje Naszego DT:


anias stworzyła kartkę z kwiatami w kolorach tęczy. 


 Maggie zainspirowała się kształtem gwiazdek.

Artiza  stworzyła tęczowy bukiet

A ja, Aka, narysowałam dziewczynkę z parasolką w kolorach ze zdjęcia.

Czas na tworzenie macie do 20 października,
wyniki ogłosimy 24 października.
Zapraszam do wspólnej zabawy!
Aka