Obserwatorzy

wtorek, 5 sierpnia 2014

Wyzwanie #44 - Lato z bielą w tle

Witajcie serdecznie upalną letnią , porą :) Mamy  nadzieję , że odpoczywacie, bawicie się i kleicie też, bo  chcemy  Was zaprosić na kolejne już 44 wyzwanie :)  ..tak , tak upalnie, słonecznie ,ale temat jaki mamy  dla Was w sam raz nadaje się na odpoczynek  wieczorny z tubką kleju  w ręce - bo wiemy  ,że z całą pewnością macie mnóstwo cudownych  wspomnień do oprawienia, bo dziś właśnie będziecie mogli się nimi  z nami podzielić.


wytyczne przygotowała dla Was   


oto one

Zrób prace na białym tle. Bazą może być kartka, tektura biała, przedmiot, 
 cokolwiek co jest w tym kolorze. Białe tło niech będzie kontrastem dla
 kolorowych letnich kolorów,  elementów, dodatków, zdjęcia. Tematyka
 pracy niech będzie związana z latem, i spędzaniem wolnego czasu na
 świeżym powietrzu. Technika i wykonanie dowolne - lecz z zastosowaniem
 powyższych wytycznych.

a co mówi o sobie ???

Mam 30 lat , mieszkam niedaleko Krakowa . Na co dzień żyję z mężem , synkiem kilkoma zwierzakami, i masą przydasi :) . Kocham gotować, spędzać czas z rodziną na wspólnych wyjazdach, lubię uwieczniać chwile na fotografii. Od kilku miesięcy scrapbooking pochłonął mnie całkowicie. Na stałe wpisał się do mojego rytmu dnia. Chlapania, ciapania, darcia, przetarcia, alterowanie - to mój sposób na oderwanie się od codziennych spraw, problemów, jest to  czas tylko dla mnie .

i  cudna praca Marty




a w naszych progach gości  dziś 

BEA


a co Bea nam powie ???


Witam, jestem Bea i serdecznie dziękuję za zaproszenie.
Scrapbookingiem  i dziedzinami pokrewnym zajmuję się od kiedy pamiętam
-  po prostu nie wyrosłam z laurek. Kocham także fotografię, kawę 
 i las (najlepiej w połączeniu z jeziorem).
 Na co dzień jestem pracującą mamą i za dużo się spieszę, ale staram się
nie zwariować i nie rezygnuję z przyjemności jaką scrapowanie.


 Od Bei mamy cudny  scrap




 A oto prace naszego  DT

AniaS


Aka



Kreffcik




i ja Maggie


Na Wasze prace  jak zwykle czekamy  2 tygodnie :)
Maggie