Obserwatorzy

wtorek, 24 czerwca 2014

Wyzwanie#41-Magiczne Ogrody


Do drzwi pukają wakacje, czas odpoczynku
... wody i słońca
Wszystkim Życzymy udanych wakacji  :)

Mamy nadzieję, że w tym czasie nie zapomnicie o nas.
My wakacji sobie nie robimy:) I zapraszamy do wspólnego letniego scrapowania.

Wytyczne do dzisiejszego wyzwania przygotowała Ludka


Witam Was bardzo serdecznie.
 Cieszę się ogromnie, że mogę tu dziś gościć i zaproponować Wam temat kolejnego wyzwania.

Mam na imię Ludmiła, w skrócie Ludka. W świecie wirtualnym istnieję od kilku lat jako Ludkasz. Jestem nauczycielką, o czym marzyłam od dziecka i bardzo lubię swoją pracę. 
Od najmłodszych lat też lubiłam tworzyć…. Dziś jestem wielką miłośniczką pracy z papierem. 
Tworzę kartki, albumy itp. Uwielbiam kwiaty i motyle, więc w moich pracach jest ich dużo. 
Lubię dodawać koronki, perełki, tasiemki… Ciężko byłoby mi obejść się bez dziurkaczy i wykrojników;). Bardzo lubię tworzyć prace w stylu retro, romantyczne.
Praca z papierem to także decoupage. W tej technice też bardzo lubię tworzyć
 i czasem udaje mi się tą pasją zarazić innych:)
Oprócz tego chętnie filcuję na sucho; tworzę biżuterię z filcu, z minerałów,
a także w klimacie retro.
 A teraz czas na temat naszego wyzwania:
Lada moment wakacje. To czas wspaniałych przeżyć,
czas gdy przyroda jest w pełnym rozkwicie...

Stąd mój temat:
"Magiczne ogrody" 

Praca zgłaszana na wyzwanie
charakterem powinna nawiązywać do tematu
 oraz  w pracy muszą pojawić się skrzydła!


A oto jak swój temat zinterpretowała Ludka:




Naszym Gościem specjalnym , który inspirować nas będzie w dzisiejszym wyzwaniu jest... Anai  :)


Witam,

Nazywam się Anna Iwanowska, a w internecie występuję najczęściej pod nickiem "anai".

Od kilku lat zajmuję się scrapbookingiem i innymi formami rękodzieła związanymi z papierem i prowadzę bloga http://anai.pl/blog. Projektuję też scrapowe kolekcje dla firmy 7 Dots Studio.

Najwięcej satysfakcji przynosi mi łączenie ślicznych scrapowych papierów i dodatków z mixed-mediowaniem.
 Lubię sobie pochlapać, pomazać, stworzyć coś zupełnie nowego


Tak też powstała praca na dzisiejsze wyzwanie - na panelu malarskim wyczarowałam sobie kolorowy "magiczne ogródy". Mamy tu sporą ilość mediów (gesso, ecoliny, mgiełki Lindy's Stamp Gang, błyszczące proszki Perfect Pearls, farbki akrylowe, brokat), ale jednocześnie scrapowe papiery, wykrojniki, gotową elegancką ramkę i papierowe kwiatki.
Dziękuję za zaproszenie i również serdecznie Was zapraszam
do wzięcia udziału w tym wyzwaniu :)






I prace naszego DT:

anias




 Francesca



 Maggie




Aka




Kreffcik 


Wyzwanie jest mega ... skrzydlate !!!

Na prace magiczne, skrzydlate...ogrodnicze...
czekamy do 08.07.2014. Wyniki podamy 11.07
Z obowiązku przypominam, że na wyzwanie można zgłosić jedną,
 nie publikowaną wcześniej pracę:)

Pozdrawiamy !!!!
Kreffcik