Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Wyzwanie #13 - Szkiełka i ręczne wycinanki

Witajcie! Mam nadzieję, że miło spędziliście majówkę:) a teraz pełni zapału przyłączycie się do naszego nowego wyzwania. Tym razem wymyśliła je dla nas MADLENIA.


Oto, co mówi o sobie:

"Witam wszystkich :)! Niezmiernie mi miło, że zostałam wyróżniona i zaproszono mnie do podania wytycznych kolejnego wyzwania. 
Kim jestem i co lubię?
Madlenia to przeróbka francuskiego Madeleine, czyli Magdalena. Prywatnie jestem szczęśliwą mamą i żoną, a zawodowo nauczycielką języka francuskiego. Lubię zmiany, turystykę samochodową, góry, aktywność i aktywnych ludzi z dobrą energią. Śmiech, truskawki i pomidory:)...a od zeszłego roku bardzo lubię scrapować. W scrapbookingu zachwyciła mnie możliwość łączenia papieru z materiałem, co wydało mi się niezwykle oryginalne. Następnie odkryłam wykroje Tildy i polubiłam szycie:). Aktualnie zachwycona wpisami art journalowymi koleżanek oraz nieograniczonymi możliwościami jakie dają media próbuję wypełniać własny art journal:).
Mam nadzieję, że moje wyzwanie zainspiruje Was do stworzenia niepowtarzalnych kartek, LO, wpisów art journalowych i wielu innych cennych  i oryginalnych prac.                                          Pozdrawiam wiosennie- Madlenia."

A oto wytyczne wyzwania, jakie zaproponowała: 

" W pracy powinien pojawić się choć jeden element własnoręcznie wycięty oraz szkło:). Oczywiście nie dosłownie, może to być koralik szklany, ale równie dobrze filiżanka, kieliszek, okulary, okno i wszystko co tylko kojarzy nam się ze szkłem. Uwaga - glossy i cracle accent mile widziane, ale tylko w kontekście szkła, a nie kropli wody:) "

Od nas dodatkowo jeszcze mała prośba - aby osoby zgłaszające prace umieszczały wyjaśnienie na temat szklanego dodatku - glossy czy utee może być trudne do uchwycenia na zdjęciu.

I cudowna praca Madlenii - 
kwiatki własnoręcznie wycięte, elementy "szklane" to: okulary i glossy na szkłach:


Prawda, że ciekawe wyzwanie? 

Oto garść inspiracji od naszego zespołu: 

wykonała notes z grafiką ze szklanymi butelkami ,szklaną zieloną cyrkonią i motylami pokrytymi crakle


przygotowała kartkę w kształcie dziecięcego body - z ręcznie wyciętą bazą i kieszonkami oraz ze szklanymi koralikami


inspiruje kartką z tagiem - okienkiem z folią imitującą szklaną taflę, ze szklanymi koralikami i crackle accent



również zrobiła kartkę, z okienkiem z folią imitującą szybkę i ręcznie wyciętymi kwiatami


kreffcik
wykonała kartkę wycinając motyw z papieru scrapowego, potraktowała napis gloss accents i użyła szklanych kropeczek w środku kwiatka


proponuje kartkę - tag z folią imitującą szybkę w ramie starego obrazu oraz ręcznie wycinanymi różami



W tym wyzwaniu dodatkowo inspiruje nas i Was nasz Gość Specjalny - a jest nim z pewnością większości z Was znana TUSIA!

Oto kilka słów od Tusi:

" Z głową pełną pomysłów, jako wulkan energii, zawsze coś tworzyłam. Odkrycie scrapbookingu dało wreszcie pole do działania mojej kreatywności. Nie jestem zbytnio uporządkowaną jednostką, więc i moja scrapbookingowa twórczość jest mało uporządkowana. Uwielbiam mediować, chlapać i zestawiać ze sobą rozmaite elementy w sposób mało przemyślany. Krótko mówiąc - idę na żywioł :) Moje szuflady są pełne mediów i mam ich więcej niż jakiegokolwiek innego scrapbookingowego "przydasia" :) dlatego i w moich pracach przeważają właśnie media.

Projektuję dla kilku miejsc w sieci i mam to szczęście, że ze scrapbookingiem jestem związana zarówno zawodowo, jak i hobbystycznie. Bardzo dziękuję za zaproszenie mnie jako gościnnej projektantki - mam nadzieję, że mój ATCiakowy tryptyk zainspiruje Was."  

A oto i wspomniany tryptyk - z własnoręcznie  wycietą ramka i Utee  w ramach szklanego  dodatku  


Mamy nadzieję, że wyzwanie Wam się spodoba i zasypiecie nas wspaniałymi pomysłami. Aby dodatkowo Was zachęcić,  mamy małą niespodziankę - nagrodę od naszego Gościa Specjalnego i od sklepu 


A nagrodą tą jest fantastyczny zestaw papierów! Rozlosujemy go wśród wszystkich osób, które zgłoszą swoją pracę. 


Pamiętajcie, że aby móc wziąć udział w losowaniu, można zgłosić tylko jedną pracę oraz należy na swoim blogu umieścić link do naszego wyzwania.

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 21 maja.

Życzymy udanej i twórczej zabawy!