Obserwatorzy

wtorek, 23 lutego 2016

wyzwanie #78 - EKSPLOZJA KOLORÓW:)


                                                                                                     Witajcie


Dzisiaj wpis wyjątkowy. Bo pojawiły się zmiany na naszym blogu.
Z nieukrywanym smutkiem żegnamy  AKĘ - Anię Kaczmarek,
która prawie 4 lata współtworzyła 123scrapuj ty.
Dziękujemy Ci Kochana i życzymy nowych wspaniałych wyzwań i nieograniczonej kreatywności.

A dzisiaj witam w imieniu całego DT nowe FANTASTYCZNE osoby.

Aga Borysewicz , która  pięknie skroiła nowa szatę graficzną naszego bloga.
Prawda, że pięknie się u nas zrobiło:)
AGNES B.

oraz Renatę Marszałek, kolejną zdolną osobą, która dołączyła do naszego DT.

Mamy nadzieję, że odświeżona szata 123scrapujTy i nasze  nowe siły sprawią, 
że jeszcze chętniej będziecie brali udział w naszych wyzwaniach. 
A skoro o wyzwaniach mowa ...

...zapraszamy  do naszego nowego wyzwania.
EKSPLOZJA KOLORÓW


Temat naszego wyzwania podała ANTIE wylosowana w poprzednich wyzwaniach.
Inspiracją kolorystyczną wyzwania jest tablica, którą nam wysłała.

Gosciem specjalnym jest Ola, Aleksandra Migut.
PAPIEROWA MIGOTKA

Witajcie, to ja Aleksandra, po prostu Ola...
Moja przygoda ze scrapowaniem zaczęła się około 3 lat temu... najpierw
troszkę sama, a całkowicie się wciągnęłam po warsztatach, na jakie się
zapisałam na pierwszej zorganizowanej w Rzeszowie imprezie craftowej
RZESZOWSKICH SPOTKANIACH SCRAPOWYCH
Tworzę przeważnie boxy, kartki i albumy. 
Ciągle doskonalę swój warsztat i odkrywam nowe techniki. 
Jeszcze wiele przede mną. Uwielbiam prace proste, 
ale w żywych kolorach, lubię także tworzyć, ugniatać  kwiatki.
Chyba najlepiej mi różyczki wychodzą, te na mojej pracy zrobiłam sama.
Zapraszam na mojego bloga
 http://papierowamigotka.blogspot.com

A to przykłady moich prac:)







Serdecznie wszystkich pozdrawiam.

 Na wyzwanie 123scrapujTy zrobiłam energetyczny, kipiący kolorami box.



A tak tablicę wyzwaniową zinterpretowało nasze DT:)


  Mam y nadzieję że ta feria barw zainspiruje także was.

Na prace EKSPLODUJĄCE KOLORAMI
czekamy do 15 marca 2016r.
Pamiętajcie, ze na nasze wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę.


A teraz do DZIEŁA!
pozdrawiam serdecznie

artiza