Obserwatorzy

wtorek, 10 czerwca 2014

Wyzwanie #40" - Serce dla ..."

Witajcie  ,witajcie w ten czerwcowy upalny dzień :D 
Dziś czas na kolejne wyzwanie, a temat to:
źródło fotki--> tu

" Serce dla...."


 Wykonaj dowolną pracę, na której widoczne będzie serce ,
 z użyciem minimum 2 mediów.

To  wyzwanie przygotowała dla Was  Wanda


Witam wszystkich,
Nazywam się Wanda Borys jestem szczęśliwą mamą dwóch dorosłych córek. W  tym roku mój blog  http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/  będzie obchodził 4 urodzinki.
Nadal scrapuję i tworzę prace ,które sprawiają mi ogromną radość i zadowolenie z lepszym i gorszym efektem. Ostatnio udało mi się zrobić pająka Ptasznika z którego byłam dumna:)
Wciąż uczę się wszystkich dziedzin twórczości, biorę udział w wyzwaniach blogowych  w ten sposób sprawdzam siebie.

Ja przygotowałam kartkę Centre Step.
Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłej zabawy.





A naszym specjalnym   gościem jest  dziś
 ASICA :D
Witam,

chciałam serdecznie podziękowac za zaproszenie na Wasz blog. Scrapbookingiem zajmuję się od blisko 8 lat, najbliższe memu sercu są albumy i kartki.
 Moje prace znajdziecie tu:http://asica-scrap.blogspot.ie/
Zrobiłam kartkę dla małego entuzjasty dinozaurów, który za kilka dni będzie obchodził 7 urodziny. Użyłam papierów ScrapAndMe, które odpowiednio wytarmosiłam, pobawiłam się trochę pieczątkami,a tekturowe dinozaury zostały najpierw pokryte pastą strukturalną z lidla- z grubymi ziarenkami, pomalowane ecolinami i glimmer mistami oraz  dodałam im nieco złotego brokatu.





a teraz  prace naszego  DT :


Serduszka dwa,
a media tym razem to tylko perełki w płynie, glossy accents i tusze distress





media: liquid pearls, glossy accents





 Media -  gesso,tusz distress,tusz pigmentowy,mgiełka brązowa,perełki w płynie.




i ja Maggie 

Perełki  w płynie ,  klej  z brokarem  Distress


Zapraszamy  do tworzenia i nie zapomnijcie napisać nam , jakich mediów użyliście w  Waszych pracach :D