Obserwatorzy

wtorek, 25 marca 2014

Wyzwanie #35 - Inspiracja obrazkowa

Witajcie w ten wiosenny wtorek .Wiosna niestety trochę się schowała, ale mam nadzieję , że ten obrazek zainspiruje Was do stworzenia cunych prac, które przywołają wiosnę :)

oto obrazek - pochodzi z tej stronki
Zainspiruj się poniższym obrazkiem , napisz nam, co Cie zainspirowało , dodatkowo prosimy, żeby na pracy się znalazł metalowy element.


..a  naszym  gościem specjalnym  jest  dziś  -  Pasja Kati
oto  co  mówi -  Kasia:

Witajcie Jestem Kaśka, w wirtualnym świecie posługuje się nickiem Pasja Kati
i prowadzę bloga Kartki-ksiegi blogspot.com. Niespokojna dusza artysty z romantycznym usposobieniem. Scrapbooking poznałam ok 3 lat temu i od razu musiałam spróbować. Zaczęłam od cardmakingu a spośród wielu stylów ukochałam sobie styl vintage. W chwili obecnej próbuję wszystkiego czego się da. Uwielbiam zamykać wspomnienia w albumch, robić LO , alterować różne przedmioty oraz chlapać, psikać jednym słowem mixedmediować. To dla mnie świetny sposób na odreagowanie stresów. Ciągle się uczę, doskonalę i urozmaicam swój warsztat i ciagle jest mi mało Dziękuję bardzo za zaproszenie do gościnnego projektowania w Waszym wyzwaniu . Czuję się zaszczycona. Co mnie zainspirowało do zrobienia poniższej karteczki. Ta pięknie ukwiecona drobnymi niebieskimi kwiatuszkami tablica. Spróbowałam ją odtworzyć w mojej pracy Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę miłej zabawy. Pasja Kati


....a to jej śliczna karteczka , zainspirowana kwiatową tablicą




a to są prace naszego DT

Francessca zrobiła cudny, ślubny scrap inspirując się kolorami


AniaS - ślubna karteczkę z kwiatowym wiankiem


Aka - karteczkę ślubną - oczywiście zgodnie z kolorystyką obrazka :)


i ja Maggie - zrobiłam ślubna karteczkę - kolorki są oczywiście ze zdjęcia :)