Obserwatorzy

piątek, 22 grudnia 2017

Wyniki wyzwania#106

Witajcie ,witajcie kochani  w tym  szczególnym czasie pełnym przygotowan , poprzedzającym najpiękniesze święta :D
Czas na wyniki  naszego  wyzwania kolorostycznego . Z radością  stwierdziłam ,że pokazaliście nam  wiele cudnych prac i ja miałam problem co  wybrać..ale ....powiem  tak -  wyróznienia dostają dwie prace



 oraz Ananda


a także osobiście ode mnie - Inka-art  - za cudny  album , który baaardzo mi się spodobał , a że to było moje wyzwanie jako matka założycielka się porządziłam :P 



oto banerek  dla Was - częstujcie się dziewczęta :D
GRATULUJEMY :D


Pamiętajcie też o nowym  trwającym wyzwaniu z   doodle - więc może między łykiem barszczu  a zagryzieniem go pasztecikiem ,albo przy świątecznej kawie z aromatycznym makowcem znajdziecie małą chwilkę na wytnienie i  "nabazgranie" czegoś na to wyzwanie :D




A wszystkim  naszym  sympatykom i uczestnikom  wyzwań , pragniemy złożyć świąteczne życzenia




"Niechaj ziemię rozśpiewa kolęda,
Każdy dom i każdego z nas,
Niechaj piękne Bożonarodzeniowe Święta
Niosą wszystkim betlejemski blask"
E.Waśniowska, "Wigilijny wieczór"

Cudownych, prawdziwie rodzinnych Świąt
opromienionych blaskiem betlejemskiej gwiazdy

życzy DT 123scrapujTY