Obserwatorzy

wtorek, 7 listopada 2017

Wyzwanie#105 - praca z maską/szablonem

Cześć, zapraszamy na nowe 105 już wyzwanie w 123scrapujTy:) 
Na początek listopada proponujemy temat:

Dowolna praca scraperska
 z wykorzystaniem maski/szablonu

Wraz z DT inspiracyjną pracę wykonała dla Was nasza Gościnna projektantka
 której praca została wyróżniona w wyzwaniu -Kartka o nietypowym kształcie


Mam na imię Halina,  w sieci można mnie znaleźć pod nickiem Inka-art.Rękodziełem zajmuję się od 6 lat.
 Interesują mnie przede wszystkim techniki plastyczne: scrapbooking, decoupage - moje dwie wielkie miłości a oprócz nich: szkic, rysunek, mix media, fusing, ceramika, malarstwo i  różnego rodzaju zdobienie z wykorzystaniem tkanin. Scrapbookingiem zainteresowałam się trzy lata temu i przepadłam na dobre.€“ W tej chwili ta technika to moja wielka pasja, do której podchodzę z ogromną sympatią i zaangażowaniem. Tworzę całym sercem i duszą  - to część mojego życia, to cudowny sposób na relaks i poprawę nastroju, to satysfakcja z możliwości wykonania rzeczy niepowtarzalnej, często z przesłaniem lub uwzględnieniem zainteresowań czy marzeń adresata.Lubię robić prace różnorodne:  stonowane, pastelowe jak i kolorowe, optymistyczne, lubię jak dużo się na nich dzieje. Na moim blogu: http://inka-art1.blogspot.com zawarty jest cały przekrój tworzonych prac, różnorodność technik i stylów, można tam zobaczyć cząstkę mojego kreatywnego świata - zapraszam serdecznie :-)
Dzisiaj zostałam zaproszona do gościnnego projektowania na blogu 123 Scrapuj Ty. Jest mi bardzo miło zaprezentować swoją pracę z użyciem maski - wprowadzę Was w klimat świąteczny, myślę że to już najwyższa pora by pomyśleć o takich karteczkach - przecież Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami.
Dziękuję ślicznie za zaproszenie i gościnę.

Jako inspirację przygotowałam kartkę o kształcie bombki świątecznej 
- użyłam maski - kropeczek imitujących spadający śnieg.



Coś mi się wydaje że bardzo świątecznie się za chwilkę zrobi , bo oto inspiracje DT

Maggie
wykonała  kartkę świąteczną w formie taga i wykorzystała maskę w śnieżynki:)


Anias
 zrobiłam kartkę świąteczną w kształcie koła.
W pracy wykorzystałam maskę ze śnieżynkami i srebrną pastę strukturalną


Izabela
W światecznej kartce Izy znajdziecie w tle embossing na gorąco
do którego wykorzystała maskę w romby




Przypominamy, że na nasze wyzwania można zgłaszać tylko jedną pracę.
Na wasze prace czekamy 3 tygodnie- do 28 listopada.
Owocnego tworzenia!