Obserwatorzy

wtorek, 28 listopada 2017

Wyzwanie #106 Z paletą barw





Ho,ho,ho....witamy  Was w kolejny  wtorek :D czy  u Was już mrozi ??? nad morzem są pierwsze przymrozki...nie żebym się cieszyła - ja wielbicielka ciepłych klimatów...jednakże, jak  na tą porę roku przystało  - proponuję dziś nieco mroźną paletę barw.
W pracy wykorzystajcie  jeden kolor,  kilka  lub jeśli  ktoś się skusi - wszystkie :D



Mamy  też dla Was radosną  nowinę  - do naszego  DT 
 dołączyłaaaaa  uzdolnionaaaaaaa




DAAAAGMARAAAAAA :D
 - która wygrała nasze ostatnie wyzwanie - kradnąc serca - zwłaszcza moje
- karteczką ze skrzatami 

Powitajmy ją ciepło  gromkimi  brawami :)

A teraz spójrzcie jak tą mroźną paletę wykorzystało  DT w swoich pracach 

zrobiła  cudną karteczkę ze skrzatami wg swojego projektu  dla  Fabryki  Weny 


 zrobiła świąteczną kartkę z bombkami 


karteluszkowo
i jej troszkę tajemnicza kartka z maską 



AgaGa wybrała z palety niebieskości i róże:





a ja Maggie
 zimową karteluchę świąteczną




Przypominamy, że na nasze wyzwania można zgłaszać tylko jedną pracę.
Na wasze prace czekamy 3 tygodnie- do 19 grudnia 
Zatem  weźcie gorącą herbatkę lub kawkę w dłoń, kleje, nożyczki
  i  zapraszamy  do  tworzenia :)

a to pisałam do  Was ja - matka założycielka  - Maggie