Obserwatorzy

wtorek, 26 września 2017

Wyzwanie # 103 Kartka w nietypowym kształcie

Witam się z Wami, w to wtorkowe późne popołudnie.
Zauważyliście jak krótki jest już dzień..?
Jesień się u nas rozgościła...

Na bok wzdychania za latem, 
nadeszła pora na ogłoszenie kolejnego wyzwania:)
Jego temat brzmi:

Kartka w nietypowym kształcie 

 
Do zainspirowania Was zaprosiłyśmy autorki zwycięskich prac z wakacyjnego wyzwania.

Tilia jest dzisiaj  naszą gościnną projektantką.



Mam na imię Magdalena, w świecie wirtualnym występuję jako Tilia.
Przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam kilka lat temu.
Tworzę głównie  mediowe layouty i kwieciste kartki,
w przypływie natchnienia dodaję kolejne wpisy do art jurnala.
Ostatnio lubię poeksperymentować z nowymi formami, bawić się składaniem papieru,
dodać coś od siebie do gotowego wzoru, aż osiągnę zadowalający efekt.
Efektem takich eksperymentów jest moja  inspiracja - składana kartka świąteczna,
jaką będę obdarowywać w tym roku członków mojej rodziny i przyjaciół.

A to piękna świąteczna praca naszego gościa








Dziękujemy Tilia:)

A tak poradziło sobie z wyzwaniem nasze DT:

anias przygotowała cudną świąteczną kartkę



Maggie  - także zatęskniła za  świątecznymi  klimatami   :D



i jeszcze moja praca  w ślubnych klimatach





Przypomnę, że na nasze wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę.
I jak zawsze  macie trzy tygodnie na nadsyłanie swoich projektów.
Liczymy na Was, więc do dzieła kochani!

Pozdrawiam cieplutko :)
Renata (Karteluszkowo)