Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2016

Wyzwanie #86 Fanta-sprite

Witajcie,witajcie  w kolejny letni  wtorek
 ...co prawda pogoda pozostawia czasami wiele do życzenia,
ale ...kto z Was nie lubi  lekko przesłodzonego napoju  typu fanta lub sprite ???
A taki  schłodzony  z kostkami lodu bywa orzeźwiający :)
i taki  właśnie jest  temat naszego  wyzwania:

FANTA LUB SPRITE


Przygotowała je dla nas INES 



Witam  serdecznie! Mam na imię Ines i jestem mama dwóch  córek.
Rękodziełem zajmuję  się od czterech lat i chyba mozna nazwać  to już uzależnieniem :)
 Swojej pasji poświęcam niemalże cały swój  wolny  czas. Wykonuję głównie pudełeczka  i kartki,
które ozdobione są kwiatkami, sama jej kleję i sprawia mi  to wiele  radości  i  satysfakcji.
Jeśli macie ochotę pooglądać moje prace, zapraszam na mojego bloga -  http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/

Oto karteczka Ines 



a oto prace naszego  DT







Artiza
U Izy -  FNTA i SPRITE:)

AgaGa



Na to  wyzwanie macie 3 tygodnie i pamiętajcie, żeby  zgłosić  tylko jedną pracę :)