Obserwatorzy

wtorek, 7 czerwca 2016

Wyzwanie # 83 - Dowolna praca z użyciem co najmniej trzech mediów

Witajcie :) Tu Renata.
Mam dzisiaj przyjemność poprowadzić kolejne wyzwanie na blogu.
Jego temat brzmi :
Dowolna praca z użyciem co najmniej trzech mediów.



Naszym Gościem Specjalnym jest... 
  osoba, której prace podziwiam od dawna




A oto co napisała Joanna:

Pięknie dziękuję za zaproszenie.
Jest mi ogromnie miło, że choć przez małą chwilkę mogę stanąć w szeregach
 tak utalentowanych dziewczyn,  które tworzą to wspaniałe miejsce.

 Mam na imię Joanna, swój blog prowadzę pod nazwą Papierowe Pasje.
Moja przygoda z papierem zaczęła się kilka lat temu od wykonania własnych zaproszeń ślubnych.
 Od tamtej pory stało się to moją pasją i pochłonęło bez reszty.
Tworzenie kartek to moja pasja, która zajmuje mi wolne chwile i sprawia wiele radości.
Serdecznie zapraszam na mojego bloga    http://papierowepasjejoanny.blogspot.com/


Praca naszego Gościa Specjalnego



Do wykonania kartki zostały wykorzystane: pasta modelująca, tusz,  zielona farba oraz preparat do spękań.


A to już inspiracje naszego DT

anias
 Ania użyła : farby akrylowej, tuszy distrees, gel medium, pudru do embrossingu, 
tuszu Archival, mgiełki perłowej -turkus, Inki- stare srebro

Maggie
Maggie wykorzystała następujące media:
magic powder z 13arts, pastę strukturalną, raibow color z 13arts, tusz Arhival, gel medium.


AgaGa
AgaGa uzyskała taki efekt przy wykorzystaniu : gesso czarnego, pudru do embrossingu, mgiełek i ekoliny.

Artiza
 tusze Archival i Distress, Splash, pudry do embossingu, 
cracle accent, brokat

oraz moja praca
Karteluszkowo



Do wykonania mojego pierwszego LO użyłam: pasty strukturalnej, mgiełki kolor złoty, gesso białe,
tusz Archival.


Na przygotowanie prac zgodnie z wytycznymi wyzwania i w oparciu o nasz regulamin,
macie czas do 28.06.2016. Na nasze wyzwania zgłaszacie jedną pracę!

Czekamy niecierpliwie na Wasze prace.
Zaskoczcie nas!