Obserwatorzy

wtorek, 17 maja 2016

Wyzwanie #82 - Fiolety

Witajcie!

Zapraszam Was na kolejne wyzwanie, które wyznaczona nam kolor :) 

Dziś prosimy Was o wykonanie dowolnej pracy  z przewagą odcieni koloru fioletowego.



Temat ten podała nam Joanna, która prowadzi blog


A Joanna przedstawia siebie tak: 
Papieromaniaczka od najmłodszych lat, z zamiłowaniem do upiększania przestrzeni, gotowania i jedzenia pyszności. Spełniam się twórczo w scrapbookingu i cardmakingu, wyżywam kulinarnie w weekendy, a na codzień obmyślam wystrój i dekorację domu. Moja ulubiona pora roku to okres okołobożonarodzeniowy. Jestem też żoną i matką trójki urwisów.

Inspiracja Joanny: 




Czas na Gościa Specjalnego!


Jest nim Malwinku czyli Malwina E. Mikicka, której ptaszkowo - kwiatowe prace podziwiam.

Mam na imię Malwina, ale w sieci występuję pod nickiem: malwinku.
Od 2 lat prowadzę bloga: http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/, na którego serdecznie zapraszam.Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym, a na co dzień mamą 2-letniego Remisia.Rękodziełem zajmuję się praktycznie od zawsze, bo odkąd pamiętam uwielbiałam coś tworzyć - przeważnie były to przestrzenne prace z papieru, ale dopiero odkąd przyszedł na świat mój synek, rozwinęłam mój scrapowy warsztat.Moją drugą wielką pasją jest ornitologia, więc na moich pracach dość często występują ptaszki .Uwielbiam eksperymentować mediowo i tworzyć kartki, tagi, ATC, blejtramy, a coraz częściej także coś alterować.Jestem stemplomaniaczką – uwielbiam stemple Julie Nutting, Gorjuss Santoro, wszelkiego rodzaju stemple z motylami, ptakami i roślinami, a także te do zrobienia tła.
Pozdrawiam ciepło zapraszając na mojego bloga
Śliczna kwiatowa kartka Malwiny:





Inspiracje naszego DT: 

Anias 


Karteluszkowo



Artiza



AgaGa



Z ciekawością czekamy na wasze prace 3 tygodnie - do 7 czerwca
Przypominamyże na nasze wyzwania zgłaszamy jedną pracę! 

Pozdrawiam!
Agnieszka