Obserwatorzy

wtorek, 5 kwietnia 2016

Wyzwanie#80 -" Praca ze stemplem

Witamy  wiosennie:)


Bez zbędnych wstępów przedstawiam Wam podającą wytyczne do dzisiejszego wyzwania
Mam na imię Aneta i od zawsze mam syndrom niespokojnych rąk. Odkąd pamiętam coś musiałam robić: szydełkowe serwetki, wyszywane haftem krzyżykowym obrazki, kartki dla rodziny i znajomych na święta... Od kilku lat bardziej interesuję się robieniem albumów i kartek. W tych pierwszych przechowuje rodzinne wspomnienia, drugie bywają dowodem mojej pamięci bądź dodatkiem do prezentów na różne okazje.
Bardzo lubię proste prace i takie robię przede wszystkim.  Uwielbiam robić pop-up card box oraz kolorować odbite obrazki i wplatać je w moje prace. Ciągle się uczę i rozwijam swój warsztat.
Zapraszam do obejrzenia moich prac na blogu zatytułowanym "Pasja tworzenia"
http://mojapasja2.blogspot.com/

 I teraz jest ten czas aby podać wam  tematu wyzwania:

Stwórzcie pracę z użyciem stempla, ale...
 na stemplu musi być stworzonko czyli 
zwierzątko lub człowiek:)


 Aneta przygotowała dla was inspirujące kartki z króliczkami:)

Do naszego dzisiejszego wyzwania szukałam szczególnego Gościa specjalnego.
Zależało mi na tym, aby była to osoba, której temat stempli i ich kolorowania nie jest obcy
 a wręcz powiedziałabym jest mistrzem w tej dziedzinie.
Moje zaproszenie przyjęła Agata Lenc-Brol znana  jako Hogata:)

- Agato, stemple przez Ciebie kolorowane są przepiękne. Jak doszłaś do takiej perfekcji?
- Kilka lat temu zachwyciłam się kolorowanymi odbitkami stemplowymi i postanowiłam sama spróbować.  Zdecydowałam się na  kolorowanie Pomarkerami. Choć początki nie były łatwe i nawet na moment się zniechęciłam, jednak ćwiczenie pozwoliło mi dojść do zadowalających efektów. Jeżeli macie okazję,
 to warto wziąć udział w warsztatach z kolorowania. To bardzo przydatne i pomocne, gdy zaczynacie zabawę z kolorowaniem.



Wiele cudnych inspiracji Agaty możecie zobaczyć na jej blogu: http://www.hogatowo.blogspot.com/

A oto przepiękna inspiracyjna praca Agaty



 A tak z tematem  poradziło sobie DT
 Renata Marszałek

 Aga Ga
 Maggie
 Artiza

  Agnes

anias

A teraz czas na was...
Na  prace czekamy 3 tygodnie- do 26 kwietnia
Przypominam z obowiązku ,że na nasze wyzwania zgłaszamy jedną pracę!