Obserwatorzy

wtorek, 1 grudnia 2015

Świąteczne bingo z Magiczna kartką :)

Witajcie, 
zapraszamy na ostatnie przedświąteczne, a to tego sponsorowane
 wyzwanie z 123scrapujTy,  a będzie to...Świąteczne bingo z Magiczną Kartką
Wytyczne:
-wykonaj pracę w klimacie świątecznym 
-z ramki bingo wybierz linię poziomą lub po skosie  (musi być 1,2,3)
 i elementy znajdujące się w tej linii umieść w swojej pracy
- w swoim poście napisz, którą linię wybrałaś!


Znacie wytyczne wyzwania, a teraz poznacie naszego roześmianego Gościa Specjalnego
a zarazem sponsora dzisiejszego wyzwania.
  Przed państwem - Marta Krupa, właścicielka Magicznej Kartki

Witajcie!
Mam na imię Marta. Mam 30 lat. Moje życie jest strasznie pokręcone,
 bo wiele w nim różnych zajęć i czynności, na które rzadko starcza mi doby :)
Ogólnie nie potrafię usiedzieć w miejscu - zawsze muszę się czymś zajmować i coś tworzyć.
 Bardzo dużo mówię, rozmawiam i piszę.
Mimo, że prowadzeniem swojego prywatnego bloga, zajęłam się dopiero w maju 2011 roku, 
to z papierem mam do czynienia odkąd pamiętam.
Nie porzuciłam zamiłowania do papieru w zasadzie nigdy. Skończyłam szkołę poligraficzną, 
na kierunku „grafika, skład i przygotowanie do druku” - a spędzone 5 lat na prywatnych warsztatach
 w różnych drukarniach i wydawnictwach, utwierdziło mnie w przekonaniu, że poligrafia, 
drukarstwo i grafika to moja największa pasja i wielka frajda.
Na dzień dzisiejszy mogę tylko dziękować i być dumną z faktu, że oprócz tworzenia projektów okolicznościowych, mogę dzielić się swoją pasją do grafiki również z Wami, 
oddając Wam w ręce swoje papiery Magicznej Kartki.

 Jest mi bardzo trudno wyrazić słowami, jak wielką radością jest dla mnie, gdy każdego dnia, chociaż na chwilkę mogę rzucić okiem na prace, stworzone z papierów MK.

W tym oto miejscu, pozwolę sobie ze swojej strony zaprosić Was do zabawy  w "Bingo"
 i zagwarantować nagrodę prosto z pracowni Magicznej Kartki 
 w postaci wybranych 3... 2 i 1 kolekcji papierów. 
Będzie to dla mnie wielka przyjemność, jeżeli zechcecie wziąć w nim udział.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie! Marta


 Marto a może powiesz nam coś o swojej pięknej pracy

-W tym roku, okres przedświąteczny jest dla mnie niezwykle szalony,
a częste wychodzenie na szarą, deszczową pogodę nie nastraja optymistycznie.
Staram się więc wlewać w prace jak najwięcej kolorów. 
I tak oto, ostatnio akwarelowe klimaty stają się moimi ulubionymi . 
Jeszcze bawię się i jestem totalnie początkująca w tym temacie.
Ale... staram się i mam nadzieję, że efekt Wam się podoba:)

 Marta rozpracowała linię poziomą: 1 stempel/2 ramki/ 3poinsecje


Oj Marto, bardzo nam się podoba:)
Dziękujemy, że znalazłaś w swoim napiętym kalendarzu  czas dla 123scrapujTy,
oraz  że zasponsorowałaś nasze wyzwanie:)   

A jak z Bingo poradziło sobie DT :

 Aka wybrała linię poziomą: 1 stempel/ 2 ramki/ 3 poinsecje

Izabela rozpracowała linę: wykrojnik/ 2 ćwieki/ 3 poinsecje


anias pracowała z linią po skosie: 3 perły/2 ćwieki/1 stempel

AgaGa wykorzystała wytyczne z linii: 1 wykrojnik/2 guziki/3 perełki


I ważna informacja:
Osoby, która wygrają wyzwanie "Bingo z  Magiczna Kartką" staną się właścicielami:
   I m-ce - 3 kolekcji papierów  Magicznej Kartki! 
   II m-ce - 2 kolekcje papierów  Magicznej Kartki
III m-ce - 1 kolekcja papierów Magicznej Kartki 
http://www.magicznakartka.pl/
 Czy można lepiej rozpocząć Nowy Rok!!!!

A więc do dzieła scrapomaniacy!
Wyzwanie jak zwykle potrwa 3 tygodnie ,czyli do 22 grudnia,
 ale ze względu na Święta wyniki podamy wyjątkowo 29.12