Obserwatorzy

wtorek, 20 października 2015

Wyzwanie#72 - Praca z elementem quillingu

Dzień dobry, 
Zapraszam na kolejne wyzwanie, którego tematem przewodnim jest quilling, czyli zwijanie paseczków :) 




Wytyczne do dzisiejszego wyzwania podaje aa_dorota czyli Dorota Adamska. 


Dziękuje bardzo za możliwość zaproponowania tematu wyzwania 
i możliwość pokazania swojej pracy na blogu 123 Scrapuj Ty!
Mam na imię Dorota, w sieci występuję jako aa_dorota. 
Moje prace można znaleźć na blogu http://art-carta.blogspot.com/ lub stronie na FB: https://www.facebook.com/ArtCarta.  
W gruncie rzeczy jestem romantyczną duszą, chociaż na zewnątrz nie zawsze to widać. 
Uwielbiam stokrotki, morze i słoneczną, śnieżna zimę.
Głównie robię kartki, ale staram się też próbować innych form.

A wszystko zaczęło się od kartek na Boże Narodzenie, które wykonałam z moim synem.
Potem odkryłam kilka blogów scrapbooking'owych w sieci i kartkowanie wciągało mnie coraz bardziej.
Z biegiem czasu stało się ono moja wielką pasją i odskocznia od codzienności.
A przy okazji jest też źródłem wielkiej radości, 
bo daje mi możliwość obdarowywania bliskich kawałkiem siebie i swojego serca.
Wcześniej nie przypuszczałam, że mam jakieś zdolności manualne, bo zawsze byłam
i jestem umysłem matematyczno-technicznym.
Nadal się uczę i odkrywam różne techniki. Najbardziej lubię jednak ukwiecać swoje kartki.
Dzięki mojej pasji poznałam też wielu ciekawych ludzi.
Życzę wszystkim wielu twórczych pomysłów i pozdrawiam serdecznie.

Dorota / aa_dorota

Temat, jaki proponuje Dorota to: 

Praca z elementem quillingu. 

Jako inspirację Dorota przygotowała dla nas pięknie ukwieconą kartkę. 




Mam wielką przyjemność przestawić dziś osobę, która w moim odczuciu, jest mistrzynią quillingowych prac, czyli 
Kasię Łukasiewicz autorkę bloga Quilling-Się kręci. 



Mam na imię Kasia. Na początku bardzo serdecznie chciałam przywitać się ze wszystkimi, którzy tu zaglądają, z całym zespołem 1,2,3 Scrapuj Ty i podziękować Agnieszce za zaproszenie.


Kilka słów o mnie - z wykształcenia jestem prawnikiem, mieszkam w Białymstoku, od zawsze uwielbiam rzeczy unikalne i niepowtarzalne i wszystko co związane jest ze sztuką plastyczną. Quilling odkryłam mniej więcej rok temu, zupełnie przypadkiem: odbierając córkę z zajęć plastycznych, zachwyciłam się zwykłymi kółkami skręconymi przez ośmioletnie dzieci :) Zrobiłam pierwsze gwiazdki, założyłam fanpagea na facebooku https://www.facebook.com/quillingsiekreci), potem bloga i wstąpiłam w szeregi DT ARTIMENO, z czego jestem niezwykle dumna. Dziś staram się i scrapowac i quillingować jednocześnie, lubię też tworzyć quillingowe LO. 

Oto jedno z moich ulubionych:



A jako inspirację na wyzwanie przygotowałam przytulną kartkę w pastelowych kolorach:
A oto jak z tym trudnym tematem poradziło sobie nasze DT :)
Anias
Artiza
Maggie
Aka
AgaGa

A teraz ciekawe jesteśmy waszych pomysłów i prac. Zapraszam zatem do tworzenia i przypominam, że na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę a na wasze prace czekamy do 10 listopada, wyniki natomiast podamy w piątek 13-go. Ciekawe dla kogo będzie szczęśliwy ;)