Obserwatorzy

wtorek, 2 czerwca 2015

Wyzwanie#65- Radosna pocztówka


Witajcie, rozpoczął się piękny czerwiec, a my mamy dla was bardzo ciekawe wyzwanie
 i niezwykłego gościa....ale najpierw głos oddam Magudzie,
 która przygotowała wytyczne do dzisiejszego wyzwania



Cześć, mam na imię Magda, samozwańczo zwana Magudą/Magudalą ;)
Zacznę od truizmu, że zawsze kochałam papier. I listy. Dlatego najbliższe są mi kartki, choć czasem ciągnie mnie też do innych form. Uwielbiam wesołe prace, które tworzone są po to, by u kogoś wywołać uśmiech na twarzy. Zawsze kochałam stemple, ale ostatnio też je koloruję.Więc nie mogłam się oprzeć słodkiemu misiowi ;)  Bloga prowadzę od stycznia, jeszcze nie obrósł w żadne stroiki, niemniej zapraszam: http://magudala.blogspot.com
 A na dzisiaj przygotowałam dla was wyzwanie, które w zamierzeniu 
ma nieść trochę oddechu po ważnych  majowych uroczystościach. 
 
A oto temat:
Tworzymy pocztówkę , która sprawi radość komuś bliskiemu ot tak, bez okazji ;)
 WESOŁA POCZTÓWKA
ma być radośnie, ale bez kwiatów i wykrojników
Maguda zrobiła kartkę dla przyjaciółki.
 Mam nadzieję, że mój wesoły miś troszkę Was zainspiruje :)



A naszym gościem specjalnym jest niezwykła, 
bardzo skromna i tajemnicza Maj


O sobie mówi mówi bardzo mało, może tylko że lubi książki, koty i zamki z piasku :)

 Od 6 lat swoje niezwykłe prace publikuje na blogu: http://maj1309.blogspot.com/
Tworzy małe formy: ATC, matchboxy, pocztówki, zakładki...
Zapraszam was do świata Maj, bo jestem pewna że swoimi pracami oczaruje Was tak,
 jak mnie oczarowała.

 Maj dziękuję , że przyjęłaś moje zaproszenie i że możemy Cię gościć w 123...

   
A oto przepiękna pocztówka Maj:




 I  inspiracja DT 




AgaGa

Artiza

A teraz z niecierpliwością będziemy czekały na Wasze pocztówki:)

 Z obowiązku przypomnę, że na nasze wyzwanie możecie zgłosić jedną,
nie publikowaną wcześniej pracę.
Na wasze prace czekamy dwa tygodnie-  do 16 czerwca