Obserwatorzy

wtorek, 16 czerwca 2015

Wyzwanie #66 - Czerwony, biały, niebieski

Cześć!
Dziś mamy dla Was wyzwanie kolorystyczne,
 Sylka zaproponowała 
 stworzenie dowolnej pracy w trzech kolorach:
czerwonym, białym, niebieskim.


Poznajcie Sylkę:


......na imię mam Sylwia, w sieci istnieje jako Sylka. Jestem żoną, mamą dwójki dzieci. Tworzę coś nieustannie od dziecka. Obecnie w wolnych chwilach projektuję nowe wzory tekturek dla I Kropki. Od niedawna bawię się także doodlingiem czyli gryzmoleniem. Dziękuję za wyróżnienie i możliwość wspólnej zabawy u Was :)

pozdrawiam
Sylka


Gościnnie dziś do nas zajrzała


Witajcie:) Mam na imię Marlena. Jest mi niezwykle miło, że mogę gościć na tym blogu. Jako inspirację dla Was przygotowałam ramkę na blejtramie ze zdjęciem małego marynarza Antosia. Zachęcam do tworzenia takich projektów. To oryginalne i ciekawe  ozdoby, które dodają wnętrzom klimatu. Zapraszam na mojego bloga www.craftsbymarlene.blogspot.com oraz fanpage na Facebooku- Pracownia Perfecta,  gdzie możecie zobaczyć więcej moich prac.  Są wśród nich  kartki, notesy i albumy.
Pozdrawiam serdecznie:)
Marlena Chmielewska


Inspiracje naszego DT:
anias

Aga Ga

Maggie

Aka

Sylwii i Marlenie dziękujemy za piękne inspiracje :)

  W okresie wakacji nasze wyzwania będą trwały 3 tygodnie
 Zatem na wasze prace biało czerwono niebieskie czekamy 
do 7 lipca do godziny 23:55.
Przypominam - zgłaszać możecie tylko jedną pracę.
Udanego tworzenia!

Aka