Obserwatorzy

wtorek, 19 maja 2015

WYZWANIE#64 Inspiracja zdjeciem



Witajcie w ten piękny majowy  wtorek :D
Czyż nie pięknie dookoła jest, gdy  wszystko  kwitnie, zieleni się ,wiosna w pełni :)
Dzisiaj mamy  dla Was wyzwanie, w którym  należy się zainspirować poniższym zdjęciem
-co  Wam przyjdzie do głowy  kolory, kwiaty.
Prosimy, żebyście napisali co Was konkretnie zainspirowało. 

źródło tu :)



Wyzwanie przygotowała  dla Was Agnieszka :D



Jestem mamą trzyletniego Jasia. Oboje bardzo lubimy spędzać czas na zabawie z papierem:) Scrapbooking pokochałam od pierwszego wejrzenia.Staram się by moje prace były staranne i trwałe. Uwielbiam kwiaty, pastelowe barwy oraz koronki.Zapraszam na mojego bloga: http://papierkicharlotte.blogspot.com/

 i zrobiła komunijna karteczkę z różami 




a  naszym gościem  specjalnym jest Sasilla,
 któż z nas jej nie kocha za cudne projekty papierków!




"Mam na imię Sylwia, a w craftowym świecie od wielu lat posługuję się nickiem sasilla. 
Od zawsze uwielbiałam wszelkie prace kreatywne. Jako nastolatka trochę rysowałam, początkowo głównie ołówkiem, potem w programach graficznych. Po ślubie i przeprowadzce do nowego mieszkania, gdy zyskałam więcej przestrzeni, zainteresowałam się bardziej „realnymi” działaniami – najpierw decoupage, potem biżuteria, a finalnie wszelkie działania papierowe. 
Chyba najbardziej lubię robić przedmioty użyteczne oraz kartki. Chętnie eksperymentuje z niecodziennymi kształtami, technikami, tutorialami.
Mój blog można znaleźć pod adresem: http://kuchnia-pelna-cudow.blogspot.com/"


  Sasilla  zrobiła śliczną  różową ramkę,
 inspirując się różowym kolorem i różyczkami na bokach  rameczki :)





A takie prace przygotowało dla Was nasze DT

anias- zainspirowała się kolorem różowym i ilością kwiatów na inspiracyjnym zdjęciu.
W jej przypadku nie są to tylko róże, ale-różowo jest:)



AgaGa - poszalała na różowo mediowo :)


artiza - pozostaje w klimacie  dziewczęcego chrztu


a ja Maggie  -  skleciłam  karteczkę z duuuużą ilością róż :)



Pamiętajcie, że możecie opublikować  tylko jedną pracę 
i koniecznie  napiszcie nam, co Was  zainspirowało :D 
Na Wasze dzieła czekamy  do 2 czerwca