Obserwatorzy

wtorek, 5 maja 2015

Wyzwanie #63 - Praca z własnoręcznie zrobionymi KWIATAMI

Witajcie

Czas na kolejne wyzwanie na naszym blogu:)


Wytyczne do wyzwania podała 

MAGDA WO

Mam na imię Magda - w blogosferze decoartM.Rękodzieło towarzyszyło mi odkąd pamiętam.
Początkowo były stroiki, decoupage, kompozycje z kwiatów. 

Scrapbooking poznałam nieco ponad rok temu i zawładnął mną całkowicie.
To właśnie robienie kartek sprawia mi największą frajdę.
Zapraszam w moje skromne blogowe progi 
http://decoartm.blogspot.com/

Oto wytyczne do wyzwania:
Proszę o zrobienie dowolnej pracy, 
w której znajdzie się własnoręcznie wykonany przez Was kwiat, 
ale nie róża.

A oto moja interpretacja wytycznych:)




W maju kwiatowe wyzwanie...
a jak KWIATY,   to nie mogło zabraknąć  Gościnnej Projektantki,
 którą jest kwiatowa Mistrzyni... 

EWA SZUBRA


Jest mi niezmiernie miło gościć na blogu 123 scrapuj Ty. 
Nazywam się Ewa Szubra i jak większość tu zaglądających uwielbiam tworzyć papierowe rzeczy. 
Nie wiem czy mogę się nazwać scraperką, ponieważ w moim dorobku są przede wszystkim kartki
 (uwielbiam te warstwowe), 4 albumy i 1 LO (słownie jedna sztuka).
 Ciągle mam zbyt mało czasu na swoje hobby.
 Szukam i doskonalę swoje umiejętności a moją pasją są kwiaty.
 Uwielbiam eksperymenty kwiatowe: tuszowanie, malowanie farbami i czekanie na efekt. 
Czasami jest zaskakujący i podoba mi się, ale niejednokrotnie coś tam ląduje w koszu . 
Kwiaty pozytywnie zweryfikowane  w większości trafiają do moich prac. 
Taki właśnie znalazł się na mojej karteczce, którą przygotowałam na wyzwanie. 
Zapraszam do udziału w wyzwaniu 
Ewa.




Wyzwanie wdzięczne, majowe
a oto inspiracje naszego FANTASTYCZNEGO  DT

ANIAS


AKA


MAGGIE

ARTIZA


Na wyzwanie możemy zgłosić tylko jedną, nie publikowaną wcześniej pracę, 
a wyzwanie trwa do 19 maja 2015 do godziny 23.55 :) 
a wyniki podamy 22 maja:) 

Życzymy mnóstwa weny,  wspaniałej i inspirującej zabawy przy tworzeniu kwiatów.
pozdrawiam serdecznie
Artiza