Obserwatorzy

wtorek, 28 października 2014

Wyzwanie Jubileuszowe -"Błyszcząco-mieniące"


Witajcie, z ogromną przyjemnością zapraszam Was na Jubileuszowe- 50 wyzwanie 123scrapujTy


   Wytyczne do dzisiejszego wyzwania  przygotowała malaażabka

Oto co napisała o sobie:

Jestem malażabka  o imieniu Agnieszka - nieśmiała osóbka kochająca wszystko co tworzą ludzkie łapki :)
Poczynając w dzieciństwie od majsterkowania, szycia, szydełkowania, wyplatania kwietników, haftowania, tworzenia koralikowych broszek, krawatów.... W dorosłym życiu brak czasu na przyjemności dla samej siebie, czas wypełniało mi życie rodzinne aż w końcu "bunt" i powrót do "rękoczynów".
Zaczęło się niewinnie od przeglądania blogów. Zaczęłam z powrotem tworzyć własną biżuterię opartą głównie na kryształkach Swarovskiego, później przewinął się quilling aż natknęłam się na scrapbooking. Stał się on moją odskocznią od spraw codziennych wypełniający każdą wolną chwilę. Tworzę głównie kartki, które lądują w szufladzie bądź wędrują po rodzinie. Wciąż poszukuję stylu / technik , podejmuje każde wyzwanie na jakie starczy mi czasu :) Nadal uczę się, podpatruję utalentowane osóbki z sieci, które mnie inspirują do dalszej pracy nad sowim warsztatem.
Moje prace umieszczam na blogu http://stafinart.blogspot.com/

- A jakie wytyczne przygotowałaś dla nas Agnieszko?
-Przygotujcie dowolną pracę,
 która będzie się skrzyła ,mieniła i  błyszczała

 A oto dwie pięknie mieniące się kartki Agnieszki



Nasze Jubileuszowe wyzwanie ma wspaniałego Gościa specjalnego,a jest nią:
Witam 
Mam na imię Dobrosława. Mieszkam we Wrocławiu  i  pracuję w Żłobku z maluszkami, bawiąc się i  opiekując się nimi , tworząc jednocześnie niezliczone dekoracje. Prywatnie jestem żoną i  matką 3 synów.

Moja zabawa z rękodziełem zaczęła się wiele lat temu , kiedy wychowując własne dzieci znalazłam drugą z moich pasji po robieniu na drutach –witraże. Na początku było malowane szkło, potem cięte i tak zaczęłam robić prezenty dla rodziny i znajomych w formie przewieszek i małych obrazków witrażowych.                      

 
 Potem była bibuła,  origami,  quilling,  irish folding,  wstążka i obecnie od 2,5 roku scrapbooking, a może bardziej cardmaking,  w którym próbuje łączyć te wszystkie techniki . 
 Zafascynował mnie ten świat i dlatego podglądam wciąż tajniki scrapbookingu i  uczę się wszystkich dziedzin tej twórczości. 
Biorę udział w warsztatach  mediowych, decoupażowych, hafciarskich  i podobnych, na  których pogłębiam swoją wiedzę.
 Ale najbardziej lubię robić  kartki,  szczególnie  metodą Irish Folding, chociaż z przykrością muszę stwierdzić, że zaniechałam  na jakiś czas ich tworzenia.  Czuję do nich sentyment, bo  pozwalają mi na wyrażenie w prostej formie piękna papieru i własnego poczucia stylu.  Kolejną moją pasją są ATC, którymi nagminnie wymieniam się  listownie, mając już cały album tych malutkich dzieł sztuki. 
Zabawa z papierami są formą realizacji swoich wizji, marzeń i sprawdzenia siebie, choć moja nauka w poznawaniu coraz to nowszych technik i stylów  wciąż trwa

 A oto inspirująca  kartka Dobrosławy:




 Dziękujemy dziewczyny za piękne błyszczące prace:)

A oto co, jako inspirację, przygotował dla was DT:

Maggie:


 Aka



Francesca


anias 



  I następna  bardzo miła wiadomość

Do naszego DT dołączyła Agnieszka. 
Blizej możecie poznać Agnieszkę odwiedzając jej bloga:
 http://odskoczniaagi.blogspot.com/
Agnieszko , mamy nadzieję, że udział w DT będzie dla Ciebie fajną przygodą:)


  Na powitanie Agnieszka przygotowała 
błyszczącą i skrzącą śniegiem rameczkę:)



 Drodzy uczestnicy wyzwań,
To dzięki Wam chce nam się tworzyć to miejsce.
 Mamy nadzieję, że czasami zainspirujemy, zmusimy do myślenia,
do poszukiwania nowych rozwiązań.
A jeśli to wszystko jest jeszcze fajną zabawą, to jest to nasz wielki sukces.

Przy okazji Jubileuszu nie może obyć się bez niespodzianki, 
którą DT przygotował na zakończenie tego wyzwania:)
Będzie Jubileuszowa nagroda!!!
 Wstawiajcie prace i...czekajcie cierpliwie na wyniki:)

Dla formalności przypomnę, że na wyzwanie zgłaszamy jedną, 
nie publikowaną wcześniej i zgodną z wytycznymi wyzwania, pracę.
Wyzwanie trwa dwa tygodnie czyli do 11.XI, a wyniki podamy 14.XI