Obserwatorzy

wtorek, 16 września 2014

Wyzwanie #47 - "RATUNKU! Ja nie mam co na siebie włożyć!"

Witam wszystkich serdecznie. Dziś wyzwanie podyktuje nam Muszelia
Ale najpierw zapraszam, poczytajcie co nam o sobie opowiedziała.
Mam na imię Kasia, możecie mnie znaleźć na blogu http://muszelia.blogspot.com/ 
Własnoręcznie robione kartki były zawsze doceniane w mojej rodzinie. Z dzieciństwa pamiętam akademie na cześć babć i cioć, laurki i prezenty wymyślane i tworzone przez dzieci. I tak mi zostało.
Do wirtualnego świata skrapowego dołączyłam - niestety już po urodzeniu dziecka - w 2010 roku i wsiąkłam :)
Na początku zachłysnęłam się różnorodnością przydasi, papierów, mediów i łatwością z jaką przy pomocy tychże można było osiągnąć wcześniej niedoścignione efekty. Mania kupowania już trochę przycichła, ale wciąż mam słabość do stempli i tuszy - zwłaszcza distressów :)
Z braku czasu najbardziej przemawiają do mnie małe formy - zakochałam się w ATeCiakach, których rozmiar doskonale wypełnia na jeden wieczór i stanowi pole ćwiczebne dla nowych technik i pomysłów.
Dzisiejsze wyzwanie - standardowy problem większości kobiet - brzmi:
RATUNKU! Ja nie mam co na siebie włożyć! 
Zainspirujcie się proszę tym zdaniem i stwórzcie dowolną pracę.
A w ramach inspiracji przygotowałam ATC. 
Życzę miłej zabawy.
Muszelia




Gościem specjalnym będzie dziś Mirabeel

Mam na imię Agnieszka w świecie internetowym jestem znana jako Mirabeel. 
Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieciaków, Alicji i Bartka, są dla mnie nieustanną inspiracją i napędem do tworzenia. 
Od kilku lat mieszkam z moją rodziną w Niemczech, na wsi. Towarzystwa nam dotrzymują dwa koty, pies, króliki, kury i trzy kaczki:) 
Uwielbiam zajmować się domem i ogrodem, fotografować otaczający mnie świat. 
Od roku 2006 scrapbooking wypełnia moje życie, a tworzenie niepowtarzalnych przedmiotów sprawia mi wiele radości, poświęcam temu każdą wolną chwilę. Projektuję oraz wykonuję layouty, albumy, notesy, kartki okolicznościowe, ozdabiam przedmioty. Wszystkie moje prace zamieszczam na blogu: http://scrapbooking-mirabeel.blogspot.de/
Obecnie mam zaszyt projektować dla Pretty Little Studio, sklepu Scrap Butik, Craft&You Design, Life Paper Scrapbook.



A to inspiracje do naszego wyzwania: 
ATC
Meander book





 
 
Na wasze prace czekamy dwa tygodnie - do 30 września. 
Wyniki ogłosimy w piątek 3 października. Przypominam, iż można zgłosić tylko jedną pracę - napiszcie proszę jak się zainspirowaliście tytułem wyzwania.

Życzę wam wspaniałej zabawy z naszym wyzwaniem!