Obserwatorzy

wtorek, 29 kwietnia 2014

Wyzwanie #37 Taneczno-muzyczne

Witam przed majowym weekendem :) 
 Wytyczne do dzisiejszego wyzwania podała Viki Nova.


-Witam, dziękuję za możliwość wyznaczenia tematu wyzwania. 
Rękodziełem zajmuję się od wielu lat. Na początku była to ceramika artystyczna i użytkowa oraz biżuteria. Potem miałam krótką przerwę ze względu na niepełnosprawność synka. Od 2 lat znów aktywnie tworzę. Tym razem wspólnie z mężem z naszego hobby czyli rękodzieła zrobiliśmy biznes. Mąż jest stolarzem i wykonuje ręcznie meble, zajmuje się też renowacją antyków. Ja odnalazłam się w wielu technikach. Zajmuję się malowaniem, scrapbookingiem, szyję, projektuję, tworzę loga i jeszcze wiele innych technik, 
których nawet nie znam nazw.

 A teraz czas na wyzwanie:
29 .04 obchodzimy Międzynarodowy Dzień Tańca w związku z tym,
 proszę Was o wykonanie pracy:
taneczno-muzycznej
Zainspirujcie się tematem,  użyjcie elementów, 
które jednoznacznie będą kojarzyły się z tańcem czy muzyką.
Możecie zrobić kartki, LO, notesy, albumy, tagi, ATC 
czy zalterowane przedmioty. 
Życzę powodzenia i radości w tworzeniu.
Pozdrawiam
Vika Nova

 Popatrzcie proszę, na piękną interpretację tematu w wykonaniu Viki:



Naszym Gościem Specjalnym jest dzisiaj

 Witam:)
Na imię mam Izabella, w wirtualnym świecie znana pod nickiem OriBella, prowadzę bloga Kraina wyobraźni - http://oribella-hobby.blogspot.com/
Z zawodu i wykształcenia jestem nauczycielką matematyki, a zwyczajnie żoną swojego męża, matką dla trójki dorosłych już dzieci i panią dla psa:) W wolnych chwilach, wiadomo, uwielbiam tworzyć...robię to odkąd pamiętam, a i uzbierało się tego trochę, że wspomnę: robótki ręczne (szydełkuję i haftuję z pasją do dzisiaj), szkice, origami, makrama, quilling, iris folding, haft matematyczny, pergamano, decoupage, no i parę lat temu natrafiłam na scrapbooking. I to jest to, gdzie wszystko można razem połączyć i tworzyć z pasją umilając życie sobie i innym i sprawiać, by świat blisko nas był piękniejszy. 
Jeśli chodzi o moje prace, to nie stronię od różnych technik, ale mam swoje ulubione -  vintage, schabby, czy prace w klimatach powiedzmy bardziej romantycznych, ale próbuję nowości i tworzę raczej w różnych stylach.
Jako inspirację dla was przygotowałam kartkę w stylu vintage, temat skojarzył mi się z muzyką, wiatrem, nostalgią, to i klimatycznie chyba wyszło;)


Serdecznie dziękujemy Izo, 
że przyjęłaś nasze zaproszenie i mogłyśmy Cię bliżej poznać :)


A teraz czas na prace DT:
Oto co w temacie taneczno- muzycznym mają do powiedzenia:

 Aka

Z obowiązku przypomnę, że na  wyzwanie możecie zgłosić jedną,
nie publikowaną wcześniej pracę.
 Na wasze prace czekamy do 13 maja 2014, godz 23.55 :)
Wyniki opublikujemy 16 maja 2014