Obserwatorzy

wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyzwanie #36 Poplątane

Dzisiaj na Naszych stronach gości AgaP :)

                                                                 
                                                                A to parę słów od Agi.

Przede wszystkim- serdecznie dziękuje za wyróżnienie i gościnę na blogu 123 Scrapuj TY 

Nazywam się Agnieszka, na forach i w internecie występuje pod nickiem AgaP.
przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się od prac digi, co widać na moim blogu.
Z zawodu jestem anglistą, z zamiłowania- fotografem i kardmaniaczką.

Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się od prac digi, co widać na moim blogu, w starszych postach. Później zainteresowałam się "realkami".

 Robię głównie kartki, ale od czasu do czasu zdarza mi się "popełnić" również album lub pudełko. Bardzo lubię robić też ozdoby z materiałowych kwiatów- broszki, opaski, itp. Mój styl można spokojnie okreslić jako pomieszanie z poplątaniem ;-D,

Stąd też temat dzisiejszego wyzwania, do którego serdecznie zapraszam ;-D


A to wytyczne do wyzwania :   "Pomieszanie z poplątaniem"
W pracy musi znaleźć się:
-sznurek, dowolnie wykorzystany (poplątanie ;-D)
-przynajmniej dwa media, stempelek oraz minimum 3 kwiaty robione ręcznie- (pomieszane)



Praca Agi


A Naszym Gościem jest moja od lat znajoma właśnie z branży scrapbooking asia_wu 
To co Asia pisze:
Mama, żona, krafterka :) Zakopana pod papierami od 8 lat,
 pasja ta przejmuje coraz to większe przestrzenie.
 Lubię żywe kolory, dziurkaczowe szlaczki, guziki małe i duże i tekturki ze Skrapińca.
To chyba tyle?
Buziaki!

A to Asi praca wg wyzwania AgiP 



I prace Naszego DT :)

Aka
ręcznie ukręcone różyczki, zapleciony sznureczek, media to: gesso, pasta strukturalna, glimmer mist, ecolina i perełki w płynie.

anias
Kwiaty moja produkcja, stempel z Lemonade - border, tusz destrees czarny, media: pasta strukturalna, mgiełka błękit perłowy- Ayeeda Mist, liqid pearl- ocean blue



Maggie
Sznurek jest, kwiotki też i gotowe i ręcznie dziergane ,stempelek  zajca, media mam - glimmer mist,
 perelki w plynie i distress 


Wiosenny  wianuszek z gałęzi brzozy, pokryty gesso, ptaszki stemplowane, kwiatuszki pokryte brokatem listki potuszowane i pokryte glimer misst. Sznurek opleciony wokół gniazdka.


Sznurek,kwiatki ręcznie robione, stempelowe serca za kurczakiem, 
media perełki w płynie, tusz, glimmer mist
Przypominam, że na nasze wyzwania można zgłaszać tylko jedną pracę.

I mała niespodzianka: dzisiejsze wyzwanie , wyjątkowo,
będzie trwało 3 tygodnie, czyli do 29.04.2014.
Mam nadzieję że oprócz przygotowań do świąt,
biesiadowania i spotkań w gronie najbliższych
 znajdziecie czas na nasze wyzwanie:)

Życzę miłej pracy z dzisiejszymi inspiracjami :)
Pozdrawiam :)