Obserwatorzy

wtorek, 29 października 2013

Wyzwanie #25 - Urodzinowe

Dokładnie rok temu na tym blogu pojawił się pierwszy powitalny post.
Z niesamowitą radością chcemy Wam, uczestnikom naszych wyzwań, podziękować za te dwanaście miesięcy w ciągu których chcieliście się z nami bawić we wspólne scrapowanie!
Wszystkim wspaniałym Gościnnym Projektantkom i wszystkim pomysłowym Scrapującym, które podawały nam co dwa tygodnie świetne wytyczne - wielkie dzięki!!! :)
Rok minął, kolejny zaczynamy nietypowo - tym razem to nasze DT podaje wytyczne.
W tym urodzinowym wyzwaniu:
 tworzymy coś dla siebie
lub
coś, co najbardziej lubimy tworzyć.

Pozostałe wytyczne:
  • umieszczenie w poście ze zgłoszoną pracą kilka słów o tym, co i dlaczego stworzyliście
  • nie łączenie tego wyzwania z innymi
  • umieszczenie poniższego banerka w poście z Waszą zgłaszaną pracą
Oto, co stworzyły nasze Projektantki:

anias:
Tak z czystej przyjemności, zrobiłam  rozetę na ścianę.
Zawsze bardzo mi się podobała ta dekoracja, 
ale jakoś nigdy nie miałam czasu i odwagi zmierzyć się z tym zadaniem.
A że mamy rocznicę to zrobiłam sobie prezent :) 

A co tam,  jest roczek, jest zabawa :)
Zrobiłam także zawieszkę- uwielbiam zawieszki w kształcie serca:)
w moim pokoju wisi ich kilka :)

Ja zrobiłam dla siebie szkatułkę na kosmetyki, pasującą kolorystycznie do mojej łazienki.

Stworzyłam Grudniownik  i to eko - z tylniej tekturki bloku technicznego  Jako, że kleję świąteczne kartki , pełno dodatków świątecznych szwenda mi się na blacie, a przygotowania do ostatnich świąt nie były takie, jakbym chciała, w tym roku będzie inaczej - i zapiszę sobie wszystko, co przed tym magicznym czasem się będzie działo 


Kreffcik:
Dwa miesiąze temu miałam 15 rocznicę ślubu. 
Dzięki dzisiejszej uroczystości miałam okazję zrobić scrapa rocznicowego.

Aka:
Z pomocą pasty strukturalnej, gesso, mgiełek, tuszy, zamieniłam stary kalendarz z 2012 r. w stojaczek na biurko. 
Miała być tylko okładka i jasna strona, 
ale w trakcie klejenia doszłam do wniosku, że zrobię też coś błękitno-turkusowego:)



Tym razem nie wybierzemy pracy, która otrzyma wyróżnienie - bo jak oceniać coś,
co każdy z nas uwielbia? :)
Natomiast spośród wszystkich zgłoszonych prac spełniających wymogi, rozlosujemy nagrodę.
I tradycyjnie przy pomocy Randoma wylosowana zostanie osoba podająca wytyczne do następnego wyzwania.
Czekamy na Wasze cudeńka!