Obserwatorzy

wtorek, 17 września 2013

Wyzwanie #22 - "Z uśmiechem"

Niby jeszcze lato, a już jesiennie...
Tym razem mamy dla Was uśmiechnięte wyzwanie na przekór deszczom i ciemnym chmurom.
A to za sprawą Elwiry-k, która tym razem podaje wytyczne,
 zapraszam - poczytajcie co pisze o sobie:

Witam Was bardzo serdecznie! Szczęśliwy uśmiech losu sprawił, że mogę rozgościć się tutaj na chwilkę, proponując temat kolejnego wyzwania. Mam nadzieję, że tłumnie przybędziecie, ponieważ zadanie jest lekkie i radosne :)
A więc, co zrobić, żeby nie dać się jesiennym szaroburościom??? 
Scrapnąć sobie coś roześmianego
Postawić to w zasięgu wzroku i "natychać się" za każdym zerknięciem miłym i ciepłym klimatem. Zatem do dzieła! Ja postanowiłam oprawić wspomnienia przygotowując ramkę z trójką roześmianych dzieciaków i nieco upiornie roześmianą czaszką. Teraz czekam na Wasze interpretacje. Z przyjemnością je obejrzę.

A gdyby ktoś może chciał dowiedzieć się czegoś o mnie, to już piszę. W wielkim skrócie brzmi to tak: pełnoetatowa mama, rozważna i romantyczna domatorka szukająca piękna w drobiazgach... uzależniona od ciasteczek i muffinek (które czynię często i w dużych ilościach) oraz papieru (kolejność bez znaczenia:)). Piekę, wypiekam, wycinam, kleję, dziergam (obecnie częściej na szydełku niż na drutach) w każdej wolnej chwili. Efekty od czasu do czasu możecie oglądać na moim blogu (elwira-k.blogspot.com). Co w tym wszystkim najbardziej mi się podoba? Że mogę nadawać myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor, że mogę zatrzymywać ulotne chwile i "ubierać" wspomnienia...

Podsumowując: 
wytyczne to wykonanie pracy z uśmiechem pod jakąkolwiek postacią - jako napis, na zdjęciu, rysunku, grafice, stempelku...
Oto, jakie uśmiechy zaproponowała Elwira-k



Naszym Gościem Specjalnym jest w w tym wyzwaniu
Jest mi ogromnie miło, że moja praca wystąpi dzisiaj na Waszym blogu.
 Scrapowaniem zjmuję się ok. 5 lat , chociaż wcześniej przez wiele lat obiłam z ogromną pasją kartki 3D. Dzisiaj też głównie "kartkowanie" zajmuje mój twórczy czas. Jestem od kilku w DT Magnolii i pewnie gdzieś, kiedyś widzieliście moje prace z Tildą. Od prawie dwóch lat staram się zapewnić scraperkom i scraperom materiały do prac, prowadząc sklep internetowy Scrap Butik
Oprócz tego jestem mamą, żoną i panią nauczycielką w młodszych klasach.
 Dzisiaj na moim LO zdjęcie  z dawnych czasów, zrobione przez mojego tatę - zapalonego fotografa amatora . Jestem na nim ja i mama, a poza kadrem mój braciszek, do którego wysyłam łobuzerskie uśmiechy :)
  Pozdrawiam serdecznie! 
Gosia S.


A uśmiechnięte prace naszego DT wyglądają tak:




Zasady - jak zwykle, zgłaszamy po jednej pracy za pomocą "żabki".
Wyzwanie trwa przez dwa tygodnie do 1 października.
Uśmiechu przy tworzeniu!!!