Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Wyzwanie# 20 - POPLĄTANE

Witam serdecznie i zapraszam do wspólnej zabawy.
Wytyczne do dzisiejszego wyzwania przygotowała PaNaKo 
Prosimy Cię  o kilka słów :





Witam!
Mam na imię Marta, a mój nick PaNaKo...Od zawsze "robótkowałam" - szydełkowałam, robiłam na drutach, próbowałam swoich sił w decoupage, masosolnictwie, robiłam świece, ale najbardziej wciągnęła mnie papieroplastyka.  Od wielu lat jestem kartkomaniaczką ,
ale dopiero niedawno założyłam  bloga  papieromania.blogspot.com 
Podoba mi się różnorodność technik, testuję je  w różnych pracach
Udaje się, nie udaje, ale zawsze sprawia mi to wielką przyjemność:)
Cieszę, że mogłam zaproponować  temat do nowego wyzwania.


A oto temat zaproponowany przez PaNaKo:
  " Poplątane"

Wykonajcie pracę w kolorach kojarzących się z latem, z elementami materiałowymi:
tkanina, wstążki, sznurki ale nie zawiązywane na kokardkę tylko plecione,
splecione, skręcone lub po prostu splątane w bezładzie lub ładzie:)
 i piękne kartki Marty

 
Pozwólcie, że teraz przedstawię Wam naszego Gościa Specjalnego,
  dzisiaj gościmy w 123... 
Boei 
Witajcie!
Bardzo się cieszę, że mogę tutaj gościć. Dziękuję za zaproszenie.
Mam na imię Bogusia, w świecie blogowym znana jako Boei.
Jestem mamą i żoną, pracującą zawodowo.
Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się od wykonywania
 pamiątkowych albumów dla dzieci.
Lubię "oprawiać" wspomnienia i wracać myślami do najpiękniejszych w życiu chwil,
ale bardzo chętnie sięgam też po inne formy wyrażania siebie.
W pracach często korzystam z mediów, stempli oraz metalowych dodatków.
Lubię stare zdjęcia i ciekawe cytaty; kocham książki, kino i morze.



 Praca Bogusi-  wpis do artżurnala:
Oraz garść inspiracji od DT:


zaplotła warkoczyk z białego sznurka:


Maggie 

Rosse5
zrobiła dekorację z zaplecionego sznureczka



Zrobiła scrapa.  Poplątane nici imitacją sieci rybackie
anias  
Z utwardzanej dratwy zrobiłam "wianek" :)


Kreffcik
warkocze górą


 Wyzwanie trwa do 3 września
Na wyzwanie zgłaszamy tylko jedną pracę! 
Przymykamy oczy , wspominamy lato i ...plączemy. 
A my z niecierpliwością czekamy na efekty.