Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Wyzwanie #15 - Starociowo

Witam serdecznie :) Czas na kolejne wyzwanie, tym razem Natalia - Nats zaproponowała wytyczne, które mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, tak jak i mnie ;) Najpierw proszę poznajcie Natalię:


Witajcie kochani! 
Jest mi niezmiernie miło, że szczęście uśmiechnęło się właśnie do mnie. Tym bardziej, że mój blogowy dorobek jak na razie nie jest zbyt pokaźny i część z Was pewnie słyszy o mnie po raz pierwszy. :P
Nazywam się Natalia i jestem studentką filologii angielskiej. Od zawsze ciągnęło mnie do prac manualnych, rękodzieła i sztuki. Przede wszystkim dużo szkicowałam, ale to nie dawało mi tyle satysfakcji i było dość pracochłonne. Papierowy świat scrapbookingu i kartkowania odkryłam całkiem przypadkiem i od razu wiedziałam, że to jest coś co chcę robić. W ten właśnie sposób powoli rozwijam się w tym kierunku, a najlepszym dowodem na to, że to wszystko ma jakiś sens są uśmiechnięte twarze obdarowywanych przeze mnie osób. I to właśnie najbardziej w tym kocham.
Mam nadzieję, że moje wyzwanie przypadnie Wam do gustu i będziecie się bawić równie dobrze jak jak, gdy tworzyłam moją pracę i wymyślałam dla Was wytyczne. :)
Życzę Wam samych kreatywnych chwil.

A oto wytyczne:

Postanowiłam, że tym razem trochę brutalniej potraktujemy papier i wytycznymi wyzwania będą
 przecierki, szarpania, przedarcia i brudzenia, tuszowania czyli szeroko pojęte postarzanie.
Na Waszej pracy mają się znaleźć minimum dwie techniki postarzania papieru 
- prosimy o opis w poście, jakie "zabiegi" zastosowaliście.

Oto kartka vintage Natalii - zastosowała przecieranie, darcie, przeszycia i tuszowanie:

Naszym gościem Specjalnym w tym tygodniu jest przezdolna
 LAKUNA :)

Witajcie. Tu Ania, w wirtualnym świecie znana jako Lakuna.
Na początku chciałabym przede wszystkim podziękować
zespołowi 123 Scrapuj Ty za zaproszenie mnie do gościnnego projektowania.
Swoją papierową pasję odkryłam w 2011 roku. Wcześniej tworzyłam
biżuterię, ale to scrapbooking podbił moje serce na tyle, że trudno 
mi obecnie wyobrazić sobie życie spędzone bez wieczornych spotkań
z nożyczkami i papierem. Cieszę się, że dzięki mojemu hobby
mam możliwość twórczej ekspresji oraz poznawania wielu wspaniałych
kreatywnych osób. 
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam wiele radości przy tworzeniu
pracy na aktualne wyzwanie.
Dzieło Lakuny traktowane było tuszami, stemplami, brzegi szarpane i darte:

Czas na prace Naszego  DT:

Francesca swojego lodówkowca tuszowała, szarpała mu brzegi, chlapała glimmer mistami', "dostało się" nawet kwiatkowi - został pobrudzony tuszem i gesso:

anias stworzyła mikruska - malutki albumik na zdjęcia, który może być też pozytywnikiem, sekretnikiem; zastosowane eksperymenty to darcia, pryskanie wodą, tuszowanie, malowanie akrylówkami, farbowanie herbatą i glimmer mistami:

Kreffcik - u Niej kartka jest wytuszowana , potraktowana Chalkboardami, tuszami alkoholowymi:

Maggie stworzyła klimatyczny notes przy wykorzystaniu tuszy, crackle accents, darcia i nawet brudzenia kawą:

Aka - ja przygotowałam pudełko, w którym będę przechowywać najczęściej używane stemple; 
 u mnie papier darty, szarpany, tuszowany i gdzie nie gdzie przeszywany.


rosse5 - zrobiła mini - karteczkę, w której zastosowała pryskanie wodą,  tuszowanie, szarpanie i darcie brzegów, barwienie brązowym glimmer mistem, crackle accent:

Dziękujemy Lakunie i Natalii za piękne prace inspiracyjne, mamy nadzieję, że czujecie się zainspirowani i zgłosicie wiele ciekawych prac :)
Przypominamy - można zgłosić tylko jedną pracę do wyzwania.
Czekamy na Wasze prace do 18 czerwca 2013 r.