Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

Wyniki wyzwania "Na zielono"


Witajcie  :D dziś kolejna sobota i  czas na wyniki  wyzwania "Na  zielono" .Po burzliwych naradach   jury postanowiło nagrodzić
                                                           OLĘ  - IKEMO za jej  buciki
                                             
                                               GRATULUJEMY cudnej pracy i pomysłu.


oto banerek  dla Ciebie





a kolejna osobą wylosowaną do podania wytycznych  w naszym  wyzwaniu jest



 Czyli  ELA17 - prosimy  skontaktuj  się z nami - poczta123crapujty@op.pl

              A Wam przypominamy, że nadal  trwa wyzwanie  zygzakowe :D Zapraszamy  do  tworzenia.


7 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Praca przepiękna ,gratuluję

Jola Jolagg pisze...

Olu... gratulacje!!

Ola (Ikemo) pisze...

Dziekuję, dziękuję, dziękuję :) Nie wiedziałąm czy uda mi się załapać na wytycznę, ale udało się :) Jest mi zawsze bardzo miło brać udział w Waszych wyzwaniach. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuje :)

Ela 17 pisze...

trzy razy juz napisałam na podany e-mail ale mam wiadomości z powrotem,prosze uprzejmie napisac na mój elmechta77@gazeta.pl

Aka pisze...

Napisałam Elu, mam nadzieję że wiadomość dotrze :)

ania.mania pisze...

te buciki są bombowe! :) rewelacyjne :)))
serdecznie gratuluje :)

ania.mania pisze...

Serdecznie gratuluję! Buciki są bombowe :))))